![]() |
Money Money Money?
Niet het liedje van ABBA deze keer ...
Pfizer verwacht omzet van 54 miljard dollar uit coronavaccins ![]() |
If you can't beat them, join them.
Daar je het zo goed doorziet, aandelen kopen van Pfizer ea en mee profiteren van het leegplunderen van de staatskassen! |
Citaat:
|
Van "Money Money Money?" tot alles dat "als een grote pudding ineen valt" in drie posts.
|
Citaat:
|
:oops:
|
Citaat:
Als je aandelen koopt waarvan je verwacht dat ze zullen stijgen, gaat dat bedrijf in de toekomst winst moeten maken. In dit geval is de meeste winst mogelijk al gemaakt (afhankelijk van hoe lang Westerse landen blijven vaccineren). Dan ben je te laat hé. |
Citaat:
Die bewijzen net iets anders. Google maar. |
Citaat:
Citaat:
Volgende keer wat eerder laten weten waar de grote winsten zitten, Universalia. Bitcoins dan maar ... ow damn! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*kuch* arco-beleggers * kuch* ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ge moet er wel mee bezig zijn en goed weten wat je doet en u informeren. |
Citaat:
|
Citaat:
Je moet er iets voor over hebben. Niet waanzinnig fanatiek maar wel met een zekere logica en toewijding. Mijn zoon heeft een totaal andere opleiding en professionele interesses dan ik. Hij heeft mij een volmacht gegeven en dus volg ik nu twee beleggingsportefeuilles. |
Als men jong is denkt men van: "De Aanhouder wint".
Later als men 4/5de oud is: " 't Is van de Schoof zijn kloten". (en hij content.) Nog later, als men zijn huiswerk deed: " De Aandeelhouder wint". (maar Kjoe boekig omdat 'm 't excitement gemist heeft.) Sorry Kjoe, kontni laten maar gij zijt toch nog 'da man'. You ok ;-) |
Citaat:
De beurs heeft vaak redelijk irrationele optimistische en pessimistische periodes. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be