![]() |
Wie gaat in op de uitnodiging voor de 4de prik ?
Hij komt eraan.
Laat u hem zetten? Ik doe het in ieder geval. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah, zitten we al aan 4?
Fantastisch. 53 miljard dollar verdient pfizer tot nu toe. Compleet geschift. Sorry, ik heb gelogen. Volgens universalia is het 54 miljard. Straks spreken we over écht grote bedragen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Da businessplan van windows werkt ook bij mensen blijkbaar. |
Ik doe het niet, de booster heb ik ook al laten passeren.
In deze context verwijs ik ook graag naareen risico-analyse die de risico's in perspectief zet: ![]() Hier zie je de vergelijking tussen het risico om opgenomen te worden in het ziekenhuis omwille van covid vs een verkeersongeval. Het is evident dat ik voor dat soort ridicule risico's niet de moeite ga doen om een extra prik te gaan halen. Dat is de puur rationele afweging van mijn kant. Daarnaast speelt ook nog een stuk rebellie mee in de zin dat ik het beleid van de overheid in deze covid-crisis zo ziekelijk slecht vind dat ik het op iedere mogelijke manier wil boycotten. |
Citaat:
Nog niet besmet? Wanneer staat de 5de gepland? Zoveel vragen. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, we laten hem zetten. Waarom niet ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie gaat in op de uitnodiging voor de 4de prik ?
Citaat:
|
Er is nu, februari 2022 ,geen beslissing over een veralgemeende 2de boosterprik (zijnde 4e vaccinatie) voor iedereen.
Het gaat nu nog om 200000 gevallen van "verminderde immuniteit" die bovendien hun 3de prik al zo lang geleden (tegenwoordig is een kwartaal al "te lang geleden" in de vaccinologie....:roll: )hebben gehad dat er getwijfeld wordt aan de overblijvende werking.(no comment...) We vernemen ondertussen al van tienduizenden vaccins die zullen moeten vernietigd worden .Ze zijn ontdooid maar raken binnen een bepaalde termijn niet ingespoten....Het wijst er op dat de vaccinatie/1ste boostercampagne op zijn einde loopt... Onwaarschijnlijk dat een veralgemeende algemene spuitcampagne nog veel succes,of veel zin-,zal hebben.Zovelen van ons hebben nu al 3 vaccins binnen een kalenderjaar binnen....als het nu nog niet goed is kunnen er vragen gesteld worden.Drie maal is scheepsrecht hé? |
Citaat:
|
Dat risicopatiënten, boomers, ... en alle anderen die dat willen zich zo veel laat prikken als ze willen, maar stop met de corona safe pass, de quarantaines, de verplichte vaccinaties en al rest van de dwaze paternalistische maatregelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be