![]() |
Nu de Uk. nu Hongarije
De eu is stilletjes aan het uiteenvallen, zou het eerlijk niet erg vinden na alle nutteloze woke toestanden dat ze promoten.
Citaat:
Citaat:
|
Ben benieuwd dat de EU evenvel moeite gaat doen om Hongarije erbij te houden, als voor Griekenland, waar EU de scheepsladingen versgedrukt geld naartoe stuurden.
|
Citaat:
(mosselen zijn om te eten, niet om te onderhouden in een praatbarak.) |
Citaat:
|
Citaat:
Als Orban morgen art 50 inroept, gaan er veel EU landen/leiders bijzonder tevreden zijn. |
Citaat:
|
Goh ja, misschien best zo. Hoe Hongarije met burgerrechten en persvrijheid omgaat vind ik ook maar niks. HU is dan nog één van de grootste netto-verdieners van de herverdeling binnen de EU, dus ja, zitten "wij" dat nog te sponseren ook.
Het idee dat ze als deelnemer van de EU toch een beetje democratisch zou houden is ook niet echt gelukt. Ze willen eruit, ze "kosten" geld, dus ja, laat maar gaan... |
Het is duaal: enerzijds zo ouderwets en autoritair als de pest, en anderzijds toch enige weerstand tegen de wokes ivm immigratie.
Uiteindelijk moeten we eens een voorbeeld stellen: ik zou ze eruit schuppen. Intern ivm immigratie en identiteit, moeten we dan wel zelf wat orde op zaken kunnen stellen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk zowat iedereen?... :) |
Citaat:
De bevolking daarentegen is wel heel duidelijk, maar ja waarom zou men rekening houden met de bevolking, nietwaar : https://ec.europa.eu/migrant-integra...m-countries_en |
Citaat:
Maar wel akkoord: we zijn nog niet aan ons nief patatten. |
Citaat:
De wokes kunnen hun miserie erg goed verpakken, en de bevolking slikt het. Volgende afspraak: de Franse verkiezingen. |
Die fascisten zijn niet eens democratisch verkozen en hebben ons in een nieuwe koude oorlog geleid nadat ze onze vrijheid van meningsuiting afpakten. Ons internet aan censuur onderwierpen en onze kinderen hun kop volstaken met propaganda van eugenetische bedrijven.
Het verbaast me dus niets dat er ooit opnieuw tanks naar die (vacci)nazi marcheren. Niet naar Berlijn maar naar Brussels. Geen dank je. |
Citaat:
Het EU verdrag kent enkel de mogelijkheid dat een lidstaat er zelf uitstapt (art 50) maar er zijn geen bepalingen om een lidstaat buiten te sjotten. Daarom probeert de EU haar enige drukkingsmiddel te gebruiken : financiële subsidiestromen tegenhouden van lidstaten wanneer die te veel en te hard naast de pot pissen. |
Citaat:
Herinner u de discussies in aanloop naar de Dublinverordening en de implementatie ervan? De regeringen doen wat ze kunnen/mogen, binnen de mogelijkheden van de internationale rechtsregels (Vluchtelingenverdrag). Natuurlijk, ik denk dat jij (en vele anderen) vooral een probleem hebben met dat Vluchtelingenverdrag an sich. Het is niet zo gemakkelijk om zo'n internationaal verdrag even aan te passen in kader van een acute crisis. De moeilijke boodschap van de regeringen van de lidstaten, is dat men dat verdrag moet naleven. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik probeer gewoon uw vraag te beantwoorden, maar als ge liever verontwaardigd wilt zijn... DOE MAAR HE!!??!!!?!!!????!! ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be