![]() |
Dezelfde regenbom in Vlaanderen zou tot 8 miljard schade veroorzaken
De mensen die wonen in de lage gebieden met grote rivieren zullen het wel weten...
Vooral Oost-Vlaanderen en sowieso de stad Gent met de grootste schade (tot 3 miljard) Citaat:
|
Wedden dat de rechterflank dit in twijfel trekt?
De waterbom van 2021 was een Waals probleem hé. Daar wordt niet aan getornd. |
Dan zullen we dat dan wel zien.
Ik weet dat ik niet ga wachten op de roverheid om me van een natje of droogje te voorzien. |
Niks aan te doen.Past naadloos in een paar andere draadjes.
"regenbommen" zijn niet het probleem,mensenmassas wel.... Laat ons nog wat verder mensen fokken en importeren... Laat ons nog een ferm gebetonneerd industriezonetje bij aanleggen om nog wat meer schellekes kaas in plastieken pakskes te steken en dat dan "hoogtechnologisch" noemen.Voor de goede sier hoort daar ook een windmolen bij.....natuurlijk... Laat ons nog wat veestallen erbij aanleggen Laat de blijkbaar groeiende hoeveelheid Chichi's nog meer oude hovekes aankopen en infrastruktuur aanleggen met feestzalen,garages voor hun oldtimer collectie,en stallen voor de paarden voor hun dochterkes ... ach...laat maar..... |
Citaat:
Hoev gek kan de wereld worden? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar, wie gaat de kat de bel aanbinden? En natuurlijk, Sovjet stijl grijze flafgebouwen met 60m² gezinsappartementjes, daar kan je veel volk in steken. Nu nog iedereen overtuigen dat bonenpap de sleutel is tot het ultieme geluk, en we zijn perfect milieuvriendelijk bezig... Zelfs al proppen we 20 000 000 in Blegië |
Van de waterschade in Wallonië heb ik ook schade, brandverzekering omhoog!
|
U weet met zen allen dat ik er al wel eens een tekst durf op na te lezen waar men schrijft over de Franse 'profeet' met de welluidende naam Michel de Notrdam zoals de meeste mensen hem kennen als Nostradamus.
Een voorspelling van zijn hand ... Citaat:
Wij geraken niet alleen overspoeld met tal van gelukszoekers maar nu ook door water. :roll: p.s. Zullen wij in de toekomst allemaal 'verzuipen?' :? Ik durf te denken dat er mensen zijn die meer fan zijn van een seksbom dan van een regenbom. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Verder zal het wel altijd en om de zoveel jaar eens ergens regenen dat het giet met bijhorende overstromingen. Misschien moet men maar weer beken en rivieren uitbaggeren zodat ze meer water kunnen afvoeren? In de Dender ligt meters slib. Nu ja, ik zit safe op 68m boven de zeespiegel en, behalve die van Geraardsbergen, zo goed als het hoogste punt in een straal van 30km. Er zullen er veel op mijn hof staan (en inkom betalen:-P) voor mijn kot onderloopt. |
Citaat:
|
Citaat:
't Schijnt dat die Nostradamus nu ook nog de Covid19 heeft voorspeld... Laten we ernstig blijven. |
Citaat:
|
Ja, met de stormen die er weer aankomen zal brandverzekering weer stijgen door grote schade, alsof mensen er zitten op te wachten om op kosten van verzekering te kunnen vernieuwen, is elk jaar hetzelfde "is al de 3 keer in 4 jaar, allé zeg"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigenaars van stuwmeer hebben fout gemaakt en hadden dagen ervoor al veel water moeten laten wegvloeien. Weer werd al dagen voorspeld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be