Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Enige petitie waarmee ze wettelijk rekening MOETEN houden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=263436)

Gun 14 februari 2022 19:58

Enige petitie waarmee ze wettelijk rekening MOETEN houden

Het is heel duidelijk en simpel, we willen de complete afschaffing van het CST, dit dient samen met de pandemiewet uit alle wetten geschrapt worden.

https://dekamer.mijnopinie.belgium.be/initiatives/i-687...

Enige petitie waarmee ze wettelijk rekening MOETEN houden, maar dan moeten er wel genoeg mensen willen ondertekenen ... Kan alleen maar als je registreert via ItsMe of id- kaart, om fraude te voorkomen

Henri1 14 februari 2022 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 9895730)
Het is heel duidelijk en simpel, we willen de complete afschaffing van het CST, dit dient samen met de pandemiewet uit alle wetten geschrapt worden.

Enige petitie waarmee ze wettelijk rekening MOETEN houden, maar dan moeten er wel genoeg mensen willen ondertekenen ... Kan alleen maar als je registreert via ItsMe of id- kaart, om fraude te voorkomen

Wie is in dit geval “wij” ?

Wie bent u om voor iedereen te spreken ?

Gun 14 februari 2022 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9895792)

Ik en vele andere kritische geesten in Vlaanderen ;-)

Henri1 14 februari 2022 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 9895818)
Ik en vele andere kritische geesten in Vlaanderen ;-)

Hoeveel procent?

10%?
20%?

Boduo 14 februari 2022 22:45

Citaat:

Genoeg mensen: hoeveel zijn er dat ?

gunter5148 14 februari 2022 23:32

Citaat:

Ik teken. Er zou een virale campagne rond moeten ontstaan, maar ik heb geen idee hoe zoiets te organiseren.

patrickve 14 februari 2022 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9895819)
Hoeveel procent?

10%?
20%?

In Vlaanderen ziet het er slecht uit. Als er daar 5% is dat kan nadenken zal het veel zijn.

fcal 15 februari 2022 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9895895)
In Vlaanderen ziet het er slecht uit. Als er daar 5% is dat kan nadenken zal het veel zijn.

Hoe is dat in Grenoble of in de universiteit van Grenoble? Het schijnt dat de Science-Po aldaar hoge toppen scheert.

patrickve 15 februari 2022 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fcal (Bericht 9896102)
Hoe is dat in Grenoble of in de universiteit van Grenoble? Het schijnt dat de Science-Po aldaar hoge toppen scheert.

:lol:

Ja, dat is wel echt een ongelofelijk nest ! Ik weet niet of dat nog opkuisbaar is. Ik denk dat ze allemaal tegen de muur zetten de enige remedie is die kan werken :-)

Maar men mag dat nest niet verwarren met de meer wetenschappelijke aspecten van de unief hier.

TREBRON 15 februari 2022 10:22

Citaat:

IJdele hoop. Degenen die nu een PASJE hebben en overal binnen mogen gaan dat privilege nooit vrijwillig afgeven.
Er zijn teveel voorstanders van de APPARTHEID.

TREBRON 15 februari 2022 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9895819)
Hoeveel procent?

10%?
20%?

De Vlaming ik moet u deze keer volmondig gelijk geven
Ik vrees dat je het aantal kritische geesten in dit land met uw 10 of 20% nog zwaar overschat. :roll::roll::roll:

Sneaky 15 februari 2022 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9896116)
IJdele hoop. Degenen die nu een PASJE hebben en overal binnen mogen gaan dat privilege nooit vrijwillig afgeven.
Er zijn teveel voorstanders van de APPARTHEID.

Als ik rond hoor in mijn omgeving, dan hoor ik nergens verdedigers van het CST. Ik denk dat de groep blinde volgers kleiner is dan je denkt.

quercus 15 februari 2022 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9895792)

En wie is die Anthony Stabourlos. Is dat een Belgische politicus? Hij maakt zich toch bekend onder het logo van het parlement?

De Rode Willem 15 februari 2022 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9895895)

Tja...en PvdA heeft 8,5 %....

Blij om toe te geven dat veruit de grootsten hoop rechtse kiezers niet kunnen nadenken en dus zonder nadenken Vlaanderen in het verderf stort door een totaal verkeerd rechts bolletje rood te maken. :lol:

De Rode Willem 15 februari 2022 12:36

Citaat:

Tja...mensen die zichzelf op die manier kritische geest vinden lijken vooral te veel geest(rijk vocht) ingenomen te hebben.

De Rode Willem 15 februari 2022 12:47

Citaat:

Het zou de maatschappij op zijn best een lijst van psychiatrie-rijpen kunnen opleveren.
Voor de rest ver van weg blijven.

Tyler Durden 15 februari 2022 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9896225)

Blij om toe te geven dat veruit de grootsten hoop rechtse kiezers niet kunnen nadenken en dus zonder nadenken Vlaanderen in het verderf stort door een totaal verkeerd rechts bolletje rood te maken. :lol:

Dan hebben we al 8,5% idioten gevonden.

Geen idee waar die 5% in de overige 91,5% zit maar ik gok de blanco stemmers.

gertc 15 februari 2022 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9896219)
En wie is die Anthony Stabourlos. Is dat een Belgische politicus? Hij maakt zich toch bekend onder het logo van het parlement?

Bent u de slimste thuis? De WEBSITE is van het parlement - en draagt dus het logo ervan.

quercus 15 februari 2022 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9896225)

Ik vind het links bolletje in ieder geval verkeerd. Links staat gelijk met een hoger staatsbeslag o.v.v. hogere belastingen en gedwongen heffingen (bijdragen) van de meest uiteenlopende aard. In België zitten we reeds aan 54% van het BNP. Ik heb reeds gelezen dat in sommige Europese landen een pleidooi wordt gehouden om in de grondwet een bepaling te laten opnemen die voorziet dat het staatsbeslag de 50% niet mag overtreffen. Wat mij betreft mogen ze het gerust reduceren tot 40%. Schoonmoeder Staat is veel te vet geworden en vreet een veel te groot gedeelte van onze BNP-taart.

Boduo 15 februari 2022 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyler Durden (Bericht 9896246)
Dan hebben we al 8,5% idioten gevonden.

Geen idee waar die 5% in de overige 91,5% zit maar ik gok de blanco stemmers.

FEITELIJK stemmen de blanco-stemmers voor de grootste partij.
In Vlaanderen is dat...?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be