![]() |
Wie heeft de tand van Lumumba?
Waar is de tand van Lumumba ?
De hamvraag nu ons koningspaar met enkele ministers naar Congo wil gaan. Ligt hij in een ebbenhouten met ivoor belegd kistje op het nachtkastje van Zijne Majesteit. Of in de kluis van de nationale bank, who knows? |
Deze tekst zorgt alvast voor enige 'duidelijkheid' :?
De tand van Lumumba: hypocrisie rond het koloniaal verleden het koloniale verleden zit sommige landen erg in de weg de laatste tijden en er zijn er die daar 'handig' gebruik van weten te maken. :| |
Ik zou biij Bem Bem eens gaan zien.
|
Citaat:
|
Hij kan ook als troffee op de schouw gestaan hebben in de living van den Boudewijn.
's avonds bij het laatste whiskeyke voor het slapengaan, de zoete smaak van de wraak... En alle dictators die je op bezoek krijgt, weten meteen dat ze ook op de schouw terecht komen als ze niet braaf zijn. |
Twee tanden als jachttrofee van een man die net vermoord is. Luguber kan niet.
Ik meen te weten dat onze voormalige koning Baudewijn op de hoogte was van deze liquidatie. Zo heilig en vredelievend was hij dus niet. Legale abortus was tegen zijn geweten in, maar een moord dat kon hij wel mee leven. |
Citaat:
Bijgehouden tand van vermoorde Lumumba leidt tot klacht bij politie In een wreed oud artikel stelde men zich de vraag: Koning Boudewijn zou wel eens medeplichtig kunnen geweest zijn aan de moord op Patrice Lumumba, de eerste premier van Congo. Anders niet slecht zo een Lumumba, de cocktail bedoel ik :? ![]() |
Citaat:
Ja in een ver verleden wel eens op het werk gedronken... 8-) De chef en ik kwamen goed overeen. 8-) We hielden er tradities op na, die nu echt niet meer kunnen. |
Citaat:
|
Een pro ‘neger’ draad.
I have 10 wotes! :twisted: |
Citaat:
Als je die beelden van toen terugziet, weet je gewoon dat hij een prijs zal moeten betalen. https://youtu.be/DGdf7wX-E7g Toen hij wat later de Ruski's erbij wilde halen, hebben ze beslist hem om zeep te helpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is blijkbaar nog een vingerkootje ook. Dat zal voor Fabiola zijn geweest. Ne keer met ne zwarte vinge.....
|
Had ik een andere foto moeten kiezen dan die met de donkerhuidige 'Chinese of Japanse?'
Over wijlen Fabiola dan ... Ik heb deze geloof ik nog ergens staan, spijtig genoeg niet meer kunnen laten handtekenen door haar zelf. ![]() Volgende was toch een prachtige zet van harentwege :rofl: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be