![]() |
2e boosterprik
Weet iemand hoe dat zit met die 2e boosterprik voor wie Johnson&Johnson kreeg?
Ik ben in dat geval. Dus eerst J&J vaccin gehad, daarna booster met Pfizer. Nu zegt men dat men op vrijwillige basis ook een 2e booster kan krijgen, maar alleen omdat bepaalde landen (Frankrijk, Duitsland werden genoemd) 3 inentingen vereisen. Volgens dat ik op het nieuws hoorde moet je ergens een papier ondertekenen. Ik vraag mij af of je daarin zelf de verantwoordelijkheid op u neemt voor eventuele neveneffecten. Wat ik mij ook afvraag: het is weliswaar vrijwillig, maar kun je die booster bijv. ook nog volgend jaar laten zetten, mocht je op dat moment naar een van die landen willen gaan, en men het dan nog altijd vereist? Of is dit puur iets voor de korte termijn, dat tegen volgend jaar niet meer van belang zal zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
Niks tragisch aan, voor zover ik dat zie. Maar ja... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is geen enkele medische verantwoording, dus niet doen. Tenzij u op korte termijn naar een van die landen moet, en u dat reisje zo belangrijk vindt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gezond verstand vertelt ons dat we best geen medicatie nemen die niet nodig is. Dat is in het verleden altijd zo geweest. Kan u met uw oneindige bron aan gezond verstand tonen waarom dat in het geval van een coronaspuit net andersom is? |
Citaat:
Ik zou als eerste in de rij gaan staan. |
Citaat:
Dat is een vereiste die gebaseerd is op een gezondheidsanalyse. |
Citaat:
En het is gegeven de omstandigheden, al zeker niet nutteloos. |
Citaat:
Vraag het aan enkele schoolmeesters -die zijn daarvoor betaald, naar 't schijnt- om niet slechts een (1) kok te horen fluiten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ge u zeven keer laat boosteren krijgt ge een gratis all in Berlijn.
|
Citaat:
|
Het is geen medisch vaccin, het is een vakantievaccin. :lol:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be