Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Maandag geen mondmaskers meer op school, wanneer volgt de rest? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=263472)

Hoofdstraat 17 februari 2022 14:10

Maandag geen mondmaskers meer op school, wanneer volgt de rest?

We hebben net bericht gehad dat er vanaf maandag geen mondmaskers meer aan moeten op school. Dat kan verschillen per school maar het mag dus.

Als je gaat dansen, swingen of zuipen moet het ook niet meer dus wanneer volgt de rest?

gunter5148 17 februari 2022 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9898004)
We hebben net bericht gehad dat er vanaf maandag geen mondmaskers meer aan moeten op school. Dat kan verschillen per school maar het mag dus.

Als je gaat dansen, swingen of zuipen moet het ook niet meer dus wanneer volgt de rest?

Waarvan komt het bericht? Want dan zend ik dat meteen door naar de directie van een aantal scholen, en vraag wat hun reactie erop is.

pajoske 17 februari 2022 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 9898092)
Waarvan komt het bericht? Want dan zend ik dat meteen door naar de directie van een aantal scholen, en vraag wat hun reactie erop is.

Ik denk dat dit enkel geldt voor -12 jarigen. In het volwassen onderwijs moeten we ook nog een mondmasker dragen omdat dit een niet-dynamische binnenactiviteiten is.

Jan van den Berghe 17 februari 2022 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 9898092)

Vanaf zaterdag stapt het onderwijs over op code oranje. Mondmaskers voor de lagere verdwijnen. Eindelijk. Die komedie heeft al veel te lang geduurd. Iedere dag was een dag teveel.

Hoofdstraat 17 februari 2022 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 9898292)
Ik denk dat dit enkel geldt voor -12 jarigen. In het volwassen onderwijs moeten we ook nog een mondmasker dragen omdat dit een niet-dynamische binnenactiviteiten is.

Het komt van de hogeschool waar 1 van m'n gasten zit, vanaf maandag geen maskers meer op school.

Rudy 18 februari 2022 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9898004)

Vertel eerst eens over welke school het gaat. Basis, secundair of hoge school. Anders is er geen basis voor discussie.

Rudy 18 februari 2022 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9898432)
Het komt van de hogeschool waar 1 van m'n gasten zit, vanaf maandag geen maskers meer op school.

En wat is uw probleem nu uiteindelijk.
Heb je een probleem met een faciliteit.

Rudy 18 februari 2022 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9898432)

Fijn, wees content. Wat is uw bron van discussie ?

Hoofdstraat 18 februari 2022 06:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9898477)
Fijn, wees content. Wat is uw bron van discussie ?

Awel, wanneer volgt de rest? :-D

Walvader 18 februari 2022 08:11

Deze klucht, deze ongefundeerde beperking van onze rechten moet inderdaad stoppen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be