![]() |
“Als wet kernuitstap moet worden teruggedraaid, dan valt Vivaldi”
"Als wet kernuitstap moet worden teruggedraaid, dan valt Vivaldi": groenen
Citaat:
Het zal buigen of barsten zijn voor De Croo. Of nog harder dweilen. Ik ben benieuwd wat het zal worden, en tip op dweilen. :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Ze moeten aanblijven tot de Vlaamse verkiezingen Want deze federale regering helpt de Vlamingen duwen naar de meerderheid voor N-VA en VBL , lees 45 procent van de stemmen Volgens peilingen zitten ze nu al aan 49 procent En hoe langer vivaldi aanblijft met Waalse meerderheid, hoe beter voor N-VA en VBL Laat aub vivaldi niet vallen Laat doordoen tot 2024 |
Dat zijn dat 2 vliegen in een klap.
|
Citaat:
Ze zouden en moesten een regering zonder N-VA En hebben groen moeten meenemen Ik denk dat Ovld cdv MR nu zitten te vloeken Een marakkeske doen rond kernuitstap? Wisselmeerderheid rond dit ? |
Dan zouden de Groenen de ENIGEN zijn die hun kazak niet gedraaid hebben...Helaas helaas kunnen geen electorale punten gescoord worden op een kaduuk electriciteitsnet.
haaaa,politiek,zooooo vermoeiend als uw principes omver gereden dreigen te worden door de natuurkunde... :-D |
Citaat:
|
Beloven beloven beloven....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is yes. |
Citaat:
|
Citaat:
Groene fundamentalisten veranderen niet zo gemakkelijk van gedacht als rattachisten. De groenen werden 20 jaar geleden al eens in de zak gezet door die andere 'liberale' premier: Guy Verhofstadt. We zullen zien of ze dat de 'liberalen' een tweede keer gunnen. Vanmorgen stuurde Groen hun fractieleider Wouter De Vriendt vooruit, om op Radio 1 te proberen de zaak wat te sussen, maar tegelijk de coalitiepartners te herinneren aan het feit dat de regering nauwelijks zes weken geleden al een moeilijk bevochten compromis had bereikt over de kernenergie. “Als regeringen gemaakte akkoorden niet meer minutieus uitvoeren, dan is het einde zoek. Wij vragen respect voor dingen die afgesproken worden, anders kan je heel moeilijk regeren. Dat is de essentie van regeringswerk”, zo stelde De Vriendt. Daarbij riep hij eigenlijk drie voorzitters, die van CD&V, Open Vld en Vooruit ter orde: “We weten dat Georges-Louis Bouchez (MR) weinig loyauteit aan de dag legt ten opzichte van de federale regering waar zijn partij deel van uitmaakt. Twee Bouchez’s kan deze regering niet aan.” LOOOOOOOOOOL! |
Laat ons ons al voorbereiden op wegwerp scheermesjes van 45€ per stuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs de groene gekken en hun medestanders wéten wat Belgique te wachten staat als de kerncentrales dicht moeten. |
Citaat:
|
Citaat:
Jongens toch, wat moet ik hier nog allemaal lezen. Voor ons is het al heel lang duidelijk dat die moeten openblijven. |
Citaat:
Want wat gebeurt er als Vivaldi valt met de kerncentrales ? Ik vrees dat ze dan onherroepelijk dicht zouden gaan ? Mocht dat zo zijn, weet ik nog niet wat de groene idioten zouden doen, |
Citaat:
Groenen doen een n-va ke. En Vivaldi gaat door |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be