![]() |
Minister Van Quickenborne trekt erkenning Moslimexecutieve in
Minister Van Quickenborne trekt erkenning Moslimexecutieve in
Een stap voorwaarts? Citaat:
p.s. Moslimexecutieve erkent zelf extremistische ondermijning Geloofwaardig? |
[quote=Universalia;9898572]Minister Van Quickenborne trekt erkenning Moslimexecutieve in
Een stap voorwaarts? [c/QUOTE] Nee niet echt... De gesprekspartners blijven dezelfde, het is alleen het orgaan dat verdwijnt. En met het verdwijnen van dat orgaan verdwijnt de buitenlandse invloed nog niet... Het wordt voor Quickie zelfs gemakkelijker om 'die invloeden' af te doen als 'persoonlijke zaken van de betrokkene' en daardoor de moslimgemeenschap als geheel uit de wind te zetten. Zeker géén vooruitgang dus. Eerder een verlies aan controle. Beter was geweest de executieve onder dezelfde controle/curatele te plaatsen als de katholieken. Volledig inzicht en cijfers gekend én controleerbaar! |
Geef Quickie nog een jointje, een waterpijp is ook goed.
|
Citaat:
Een ander ‘nadelig effect’ is dat er geen officiële gesprekspartner meer is. |
[quote=CLAESSENS Joris;9898588]
Citaat:
Verlies van controle zal het zeker zijn. De geloofwaardigheid van Quickie die voor de zoveelste maal een deuk krijgt? |
Citaat:
|
Citaat:
Volgende stap is dat Islam volledig te criminaliseren en de pastafari's als religieuze orde te erkennen. Bij gebrek aan erkenning kan de overheid nu gelijk welke moskee of religieuze Islam activiteit verbieden, infiltreren en opdoeken als er vermoeden is van criminele activiteiten. Van Quickenborne heeft gerealiseerd wat geen enkele anti-Islam partij ooit durfde dromen. |
Ik ken de precieze details niet, en ze interesseren me eigenlijk ook maar matig.
Maar ik vermoed toch dat het een stap in de goede richting is. Als 't goed is, moet ge dat durven zeggen ook. Mijn dada nog eens herhalen: absolute scheiding van kerk en staat. Ook weg dus met de erkenning en betaling van de kaloten-bonzen, zoals bisschoppen en pastoors. Zelfs weg met het katholieke onderwijs. Ik erken hun historische waarde, absoluut. Maar nu zijn we geëvolueerd naar een godsdienstneutrale bevolking. Het bestuur van het land moet de bevolking volgen. |
De hoeveelste keer is dat nu eigenlijk al ? Beloven ja ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een lespakket rond IS & de Islam: Islamitische Staat (IS): de wil van God? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be