![]() |
Trump stelt zich voor de derde keer verkiesbaar
Citaat:
Citaat:
Oud-VS-president Donald Trump mag vervolgd worden voor rol bij bestorming Capitool, oordeelt rechter Wordt vervolgd ... :-D |
Ik geef duizend euro aan de prostituee die er in slaagt dit jaar Trumps hart te stoppen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of Trump de kans zal krijgen om terug te keren dat zal nog even wachten zijn. How Donald Trump could win the White House again in 2024 |
Ik denk dat de opruiende speech, die op 06/01/21 de bestorming van het Capitool in gang zette, de oppernarcist Trump uiteindelijk de das zal omdoen. Bovendien heeft de Certified Accountant (Bedrijfsrevisor) die de boekhouding van zijn bedrijven moet controleren nu ook ontslag genomen. Trumpie zijn reputatie gaat steeds meer naar de vaantjes.
|
Citaat:
Dat zal nu niet anders zijn als hij zich terug aangeeft. Temeer dat Hillary Clinton zinnens is terug mee te doen. |
Citaat:
|
Scherpe tegenwind voor de mainstream: bestorming van Trump´s “Truth Social”-App
Trump Media & Technology Group Strak plan maar hoe zullen bepaalde anderen reageren? Uit de tekst: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nu zijn er gerichten dat "Hilary" ook nog niet dood en begraven is...DOEN ze het erom misschien? |
Het is niet democratisch, maar is er geen atypische permanente oplossing?
|
Citaat:
|
Met Trump aan het roer moet Putin de USA zelfs niet meer binnen te vallen
|
Recente uitspraken van onze goede vriend van de "Golden Showers" ,aangaande de Oekraine kwestie,kunnen door zijn politieke tegenstanders als een "gouden kogel" gebruikt worden .
Zijn er in de VS nog HANDIGE politici die dat kunnen en durven? En zal "Hilary" haar MOND houden en zich verder onledig houden met de tuin,breiwerkjes...wathever als het maar geen politiek is? (belangrijk!) Ik vrees ervoor... |
Trump is weer terug en trekt ten strijde tegen de “Deep State”
Citaat:
|
Citaat:
Of was dat he's back, bitches |
Citaat:
![]() De andere bitches ... ![]() |
Trump zal als hij verkozen wordt Canada binnenvallen om Alaska met de andere staten te verbinden. Als Poetin landen mag veroveren Trump ook. :twisted:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be