![]() |
De Gucht: als Poetin Oekraine binnenvalt zal hij wat meemaken!
Citaat:
Ik moet eens goed lachen met de mening van Karel De Gucht. Europa zal wat meemaken als Poetin het startschot voor de oorlog geeft. Bouchez is lang niet de enige populist in de blauwe zakkenvullerspartij. En hetgeen "ONS" pijn doet beperkt zich tot de "Vlaamse" liberalen. |
Citaat:
Misschien ligt het aan mij maar ik moet die Biden niet. |
Citaat:
Volgens mijn bescheiden mening overtreft Biden hem. |
Oef. Nog straffere taal dan De Croo. Die waarschuwde Poetin ook al voor "massieve gevolgen" als hij Oekraïne binnenvalt.
Het Belgische leger is de oude straalmotoren die ons nu van energie voorzien al terug op vliegtuigen aan het vijzen en stront aan het verzamelen om bommen te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nogal wat anders dan BDW papegaai ‘het Rooverken’ die vandaag weer eens de NVA fratsen en kazakkendraaierijen probeerde goed te praten. |
Citaat:
|
Gaat de gucht het gentse terrorkonijn los laten misschien, ...
Poetin zal eens goed lachen met die twee blauwe lawaaimakers. |
Citaat:
Dat nieuws gaat hem nooit bereiken. |
Volgens minister van defensie Ludivine Dedonder zijn we er klaar voor. Als Poetin Oekraïne binnenvalt gaan we met driehonderd militairen en wat boten aan de grens van Oekraïne gaan liggen zodat hij niet verder dan Oekraïne durft optrekken. Om hem te straffen gaan we onze energieprijzen nog wat doen oplopen en hem de conferencepeer ontzeggen. :roll:
|
Citaat:
Biden tjah, zou die borderline hebben, of nog iets anders? |
Citaat:
|
Citaat:
Als hij doorzet waar hij op uit is gaat Europa de rekening wel betalen hé.:roll: |
Poetin zal ECHT onder de indruk zijn van de uitlatingen van De Gucht. :rofl:
|
Citaat:
|
Kunnen we Karel en zijn zoontje niet naar het Oosten van Oekraïne sturen om te gaan helpen? En Mireille mag ook mee om zure soep te koken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be