![]() |
Wie heeft er ook medelijden met Peter De Roover?
Ik alvast wel.
Heb hem in de Zevende Dag zich weer in alle bochten zien wringen om de kazakkendraaierij van de NVA ivm de Kernuitstap goed te praten. Die man verdient een goedbetaald postje. Veel meer dan poenpakkers Koen Kennis en De Schaapscheerder. |
Citaat:
Maar politiek moet u ook begrijpen Bijgevolg heb ik respect voor iedereen die aan politiek doet Medelijden hebben , is uw eigen politieke mening als absoluut beschouwen en de rest zever |
Citaat:
Waar was Ovld? Uitgenodigd door de VRT, maar ze hadden blijkbaar schrik om te komen Met wie had u alweer medelijden? |
Citaat:
Straks verdwijnt hij helemaal in het decor. 8-) |
Citaat:
Maar die is niet absoluut Zal u wel ervaren tijdens verdere reacties hier |
Citaat:
De VRT doet er alles aan om hun politieke vriendjes te steunen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nooit medelijden met politici, ze hebben zelf gekozen om in de politiek te stappen en ze zitten in een bevoorrechte positie waar de meeste mensen alleen maar van kunnen dromen.
|
Citaat:
Ze moeten idd niets doen. Niets doen is automatisch de kernuitstap. En dan .... en dan komen de verkiezingen, de verkiezingen van de afrekening. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eenvoudig toch ? |
Citaat:
Ze zijn zo racistisch als het maar kan naar iedereen die hun mening niet deelt en al zeker naar kiezers en mandatarissen van VB. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be