![]() |
Nieuwe Volksrepublieken in Oekraïne. Vlaams Nationalisten juichen! Of niet?
Ik begrijp de Vlaams Nationalisten niet meer.
Al die kritiek op Volksrepublieken. Ze zouden toch blij moeten zijn met die nieuwe Volksrepublieken in Oekraïne? 8O |
Citaat:
|
ik snap de sossen niet goed , eerst ontvluchten russen de rode ellende en vestigen zich in Donetsk , dan roepen ze een volksrepubliek uit , nu gaan de russen weer komen met hun rode ellende om Donetsk in te nemen
|
Citaat:
|
Ik zou het niet leuk vinden, mocht Frankrijk proberen zoals Putin nu iets doet, om Wallonië in te lijven bij zijn land. Zelfs al zou hij ons er niet bijpakken.
Als Wallonië het zou wensen om mee te gaan met Frankrijk, dan kunnen we daar wel eens over klappen. (maar de andere groten in de EU zouden het niet graag zien, vermoed ik, dat La France zich wat beter positioneert tegenover hen, in de EU). Wat de ideale oplossing maakt: Wallonië onafhankelijk. Klein maar fijn, zoals het Gr Hertogdom Luxemburg. Over de Oekraïne intern weet ik niet zoveel. Hebben Russische minderheden daar leuke gegarandeerde rechten, of worden ze Franco-gewijs cultureel vermoord?) |
2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
ja ik denk dat Poetin gelijk heeft, etnische blanke Russen worden in heel Oekraine flink gediscrimineerd en verketterd. Harde druk om te assimileren denk ik.
Heb er totaal geen informatie over. Inlijven Oekraine bij Europese Unie is een Imperialistische stap vd EUSSR ok en Rusland heeft ergens wel gelijk om nu verzet te plegen maar kunnen zij niet liever Oekraine ook een Vette en hoerig subsidie potje bieden zoals de EUSSR het doet, via AFPERSINGEN en brandschattingen van het rijkere West Europa?? |
Als er "teveel" Russisch-blanke Russen in Oekraïne wonen, dan moet het zijn dat ze zich onvoldoende ingeburgerd hebben.
Doet me denken aan kolonisaties. Zoals Spanje doet met het koloniseren van Catalonië, begonnen met vb. Franco die alle boeken in het Catalaans deed verbranden. Waar de kolonisatie echt doorgedreven kon worden, is het "over and out": de vs, Zuid-Amerika, Australië, Frans-Vlaanderen, Bretagne, zelfs Frans-Catalonië en Frans-Baskenland .... |
Citaat:
|
De zoveelste tendentieuze troldraad van Dada
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hoe meer separatisme hoe liever ik het heb. |
Citaat:
|
Citaat:
- via wederzijdse onderhandelingen - met geweld En eerlijk gezegd, ik zie noch de US, noch China, noch Rusland een wereldoorlog starten om Jan Jambon & co onafhankelijk te maken. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou er nog een antwoord komen?
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/therapie/ zou een oplossing kunnen zijn voor de Kadeeke ;-) |
Citaat:
Vlamingen en Catalanen zijn een volk op zich. De inwoners van Donetsk en Lugansk zijn gewoon etnische Russen die naar Oekraïne gekomen zijn om het land te koloniseren. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be