![]() |
Federale kamer : communistische PVDA kop van jut wegens houding conflict Oekraïne.
Zoals te verwachten poogden de communisten van de PVDA vandaag in de federale kamer voor volksvertegenwoordigers de rol van Rusland bij de inval van Oekraïne te vergoelijken.
De overige partijen reageerden voor één keer allen eensgezind negatief. Hopelijk zullen diegenen die eventueel overwegen op deze partij te stemmen nu extra na. Communisten zijn niet te vertrouwen en een gevaar voor de democratie. Ook in onze contreien. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij de eerste test vallen ze (gelukkig) door de mand. Het zijn en blijven steentijd communisten. Wie kan voor zulke sinistere figuren stemmen tenzij men er zelf toe behoort? |
https://www.pvda.be/oekra_ne_nee_tegen_de_oorlog
Citaat:
|
Citaat:
Op dezelfde bladzijde over de amechtige Belgische defensie : Citaat:
|
Citaat:
zum kotzen PVDA :evil: |
Citaat:
Hoeveel wou U het budget van het Belgische leger verhoogd zien zodat ze de Russen succesvol kunnen gaan tegen houden in OekraIîne ? Of zouden we ons kunnen beperken tot de Russen buitenhouden uit België ? Ik vrees dat de besparingsdrift het Belgische leger meer kwaad gedaan heeft dan de PvdA. |
Citaat:
De VS worden geduid naar aanleiding van bepaalde feiten. Moet kunnen vind ik. Waar een Westerling misschien een beetje controverse in kan gaan zoeken is het PvdA standpunt tegen de uitbreiding van de NAVO. Doch wie het geopolitieke spel een beetje van buitenaf bekijkt, wist dat de uitbreiding naar het Oosten een grens had bereikt. Ik vraag mij af wat de mensen hier zouden zeggen moest het gelukkig ter ziele gegane Warschau pact zich naar het Westen hebben uitgebreid en nu Luxemburg en Duitsland inpalmen ? Ik zie niets Zum Kotzen...behalve dan Poetin die de Europese vrede ten grabbel gooit. |
Citaat:
van gemaakt. Nooit heb ik van de PVDA daar enige kritiek op gehoord. Nu het amechte ABL zijn budget voor het eerst in jaren heeft verhoogd met als voornaamste doel zijn minimum getalsterkte op peil te houden, dan zijn ze er als de kippen bij om schande te roepen. Hypocrieten! |
Ik mankeer nog de precieze bewoordingen die leden van de pvda uitgesproken hebben in de Kamer, en waarop dan de wel vermelde reacties (walgelijk, ik schaam me in uw plaats ...) gegeven werden.
|
Citaat:
PvdA denkt dat het geld voor het leger beter besteed kan worden. Dat is een politieke keuze. Blijkbaar niet de uwe, maar zeker niet hypocriet in een land waar de armoede zeer snel toeneemt...en zal toenemen (met de niet meer betaalbare energieprijzen). |
Citaat:
dan heb je uw lagere energieprijzen. nogmaals hypocriet gewauwel van je. |
Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/02...che-inval-poe/ Citaat:
|
Citaat:
maar beiden zijn wel niet begonnen rusland te beschieten. dus nogmaals hypocriet. |
Citaat:
|
Ze hebben het wel een beetje zelf gezocht he...
Met dank aan onzen blauwen geschelpten die vandaag op radio 1 nog eens mocht opdraven. De Gucht die zijn gal eens mocht spuwen, maar ondertussen wel vergeten dat hij en guy verafstoot onze kerncentrales versjacherd hebben aan de Fransen. |
Citaat:
Voor de inval in Oekraïne is alleen Poetin en zijn Russisch systeem verantwoordelijk. MAAR Om te vechten moeten men met 2 zijn. Dan mag een kadering van het conflict zeker niet ontbreken |
Citaat:
De mijne is dat een extreem rechtse partij, net als een extreem linkse partij eigenlijk niet zou mogen nodig zijn in een democratische samenleving. Maar dat zijn ze wel. |
Citaat:
Maar deze professionele anti-politiekers heeft ook in Oekraïne een (smerige ?) rol gespeeld https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/227...olutie-in-kiev Gaan we ons nu ook walgelijk tonen naar de Nederlandse NOS ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be