![]() |
Welk land is het volgende?
Welk land is het volgende?
|
Ik koos voor Moldavië.
In de opstandige regio "Transnistrië" wonen vooral etnische Russen. |
Beter de vraag stellen waarom is het zover gekomen ?
Verhofstadt ( 2014/2015 toen mijn zijn uitdagen toen op de barricades ) en de machtsgeilheid van de uitgerangeerde Politiekers in EU ? Navo moet de Russen niet uitdagen ....Oekraïne had een neutrale zone moeten blijven . |
Citaat:
Oekraiene was een neutrale zone in 2012 toen de Oekraiens-Russische oorlog een nieuwe fase inging door een grote invasie van het Russische leger in geheel Oekraiene. Uw logica houdt geen steek, dit heeft niks met Navo te maken overigens. Het feit dat Oekraiene een soeverein democratisch land is dat niet meer onder de invloed wou leven van een psychopaat in Rusland, was voldoende reden voor die psychopaat om dood en verderf te zaaien op grote schaal. Misschien ligt de oorzaak van dit alles wel bij die Psychopaat die Hitler probeert te spelen? |
Citaat:
Dat had veel miserie kunnen voorkomen maar nu is het te laat. |
De Baltische staten
|
Citaat:
dat riskeert hij niet ! |
Citaat:
|
Als er nog wat bij kan, Moldavië misschien.
|
Citaat:
|
Als er geen land zo idioot is om een bedreiging te vormen waarschijnlijk geen, georgie al zeker niet, die hebben hun lesje wel geleerd om de VS hun belangen voorop te stellen aan die van hun eigen volk, Na hun aanval op de VN vredestroepen hebben ze zo een pak rammel gekregen dat ze er nog niet goed van zijn, en zijn eindelijk gaan beseffen waar hun belangen liggen. De plastron vreter zit nog steeds in de gevangenis waar hij heel de tijd de aandachtshoer uithangt door op dieet te gaan. Georgie doet zijn uiterste best om terug op goede voet te komen staan met het land dat miljoenen van hun burgers tewerk stelt en er voor zorgt dat velen in georgie een inkomen hebben. Heel verstandig. https://www.rt.com/russia/550596-geo...ine-sanctions/
|
Citaat:
|
Moldavie zie ik ook niet gebeuren, die hebben geen nagel om aan hun gat te krabben, die kunnen amper hun gasrekening betalen, denk dat die eerder zelf willen aansluiten, die hebben echt niks, behalve honger en armoe, en goedkope hoeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Los daarvan is je post een moeilijk leesbare stream of consciousness. |
Op zich blijf ik het toch wel geestig vinden dat iedere machtsuitbreiding van Rusland dmv rauw geweld gebeurt terwijl toenadering tot het Westen door de bevolking van die landen zelf op touw wordt gezet.
De totaal onlogische reactie van de extreem-rechtse rakkers hier op het forum is nog het beste van alles: die steunen de autoritaire staat die ingaat tegen de wil van de bevolking. Het moet niet veel zotter worden.... |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be