![]() |
Wat is't nu ? Energie regionaliseren en dan tegen stemmen...Typisch N-VA
Citaat:
Wat denken jullie hier van ? Een week nadat dhr Bart De Wever zijn oproep deed om het energiebeleid te regionaliseren. Ik dank dat die goede man het ook niet meer weet ? Of moet ik het positief zien...en is het een zoveelste bewijs dat de N-VA echt niet moet weten van het VB ? Een zoveelste hartverwarmend signaal dat het cordon weldegelijk stand houdt...en zal stand houden ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat na 2024 Vlaanderen onafhankelijk zal blijven, zoals in 2019. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Goed voor hem veronderstel ik. Alhoewel ik denk dat die irrationele houding hen nog meer stemmen gaat kosten. |
Citaat:
De haat tegen alle zaken Vlaams is institutioneel. |
Citaat:
Wees niet naïef. De politiek is een harde stiel, en vb en nva zijn concurrenten. Geen conculego's. Toch niet in het Vlaams parlement. |
Citaat:
In 2024 kan die partij dan zeggen...kijk de N-VA dat zijn de Belgicistische trado's, ze stemmen tegen alles wat "meer-Vlaanderen" is. Ze verloochenen hun core-business. Anderzijds als ze nu plots gaan meestemmen met het VB, kan het VB triomferen met "zie je wel dat wij gelijk hebben, ze geven ons gelijk in het parlement". Het ziet er niet goed uit op rechts voor de N-VA. Vandaar allicht het amechtige poginkje van Jambon om wat mee te surfen op de anti-islam bodem van het VB. En allicht van daar dat de N-VA zich noodgedwongen op linkse thema's als ecologie en "laat de rijken de crisis betalen" gaat toeleggen. Paniekvoetbal dus...we zien wel. Soms, heels soms, eigenlijk bijna nooit helpt dat wel natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit jaar vieren we het 30 jarige lustrum van het cordon sanitaire, en in 2024 gaat voorzitter-voor-het-leven Bart dat zonder veel discussie gewoon voortzetten als hij het schaakbord van de coalitiebesprekingen in Vlaanderen opstart. Tömmchen weet dat ook wel... De enige die zich zorgen moet/mag maken is Lachaert. Die gaat de bonen te vreten krijgen. ==> one way ticket naar de oppositie. N-VA is de partij die al het verst staat om de terminale partij Groen electoraal leeg te vreten. Dat is de casting die BDW voorzien heeft voor zijn Anatolische furie Zulma Demir. Eigenlijk wel heel slim gezien van de GL... |
Citaat:
Pro-Vlaams kan je dat gedrag niet echt noemen volgens mij. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De kritiek van BDW was gericht tegen de marginale kant van de Vlaamse beweging, tegen d'Yserwaecke, tegen de Voorpost militie. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Alleszins, we zien wel in 24 hoe het loopt. Wanneer de Vlaming zegt, BDW pakt ons droog in de kakker en we hebben het graag, voor mij niet gelaten, ieder zijn smaak. |
Citaat:
Quote uit het betreffende artikel : Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
De Vlaamse beweging. Ik kan dat begrip alleen invullen als "de volledige Vlaamse beweging." En deze quote komt niet van BDW maar van de ene of andere redactie: (De Wever denkt dan vooral aan de IJzerwake, Voorpost en dergelijke, red) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be