![]() |
Acties tegen het bannen van RT/Sputnik?
Ik stel voor dat er geprotsteerd wordt voor het behoud van de mogelijkheid om RT (etc.) te bekijken. Niet alleen krijgen we zo het Russische standpunt dat in de westerse mainstream-media onbelicht blijft, maar ook over gebeurtenissen in Europa zelf (bv. gele hesjes) tonen ze vaak wat in de gelijkgeschakelde media verzwegen wordt. Met protesten voor vrije informatie kunnen we de liberale en EU-autocratische sycofanten en hypocrieten in hun hemd zetten. Ook steun aan westerse alternatieve media is belangrijk.
|
RT is lastig te verbieden, ze posten nooit geen leugens, het is alleen een alternatieve kijk op de zaken.
Op internet zal het dus wel blijven bestaan maar de zenders kunnen wel verdwijnen. Ze gaan wel een eigen verdienmodel moeten ontwikkelen want Google, FB en andere Amerikaanse grootmachten gaan dit wel verbieden. |
Zolang mediakanalen zich in de mediawetgeving passen zouden ze inderdaad vrij mogen uiten in de EU vind ik...
Ik vind die "oproepen" om momenteel "Russische" kanalen,af te sluiten te "ad-hoc" en evetuele maatregelen zullen vermoedleijk snel blootgesteld worden aan juridische procedures... De wet moet evengoed toegepast worden,anders veranderen ze maar de wet of zoeken minimaal een meerderheid in het Parlement....(hebben die ook nog eens iets te doen)......Ik weet even ook niet WELK parlement. |
Citaat:
|
vrijheid van pers, EU moet zich hier niet als sensor manifesteren.
|
Citaat:
+3 |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alternatieve kanalen, nog andere dan RT of Sputnik, die het engels machtig zijn. Super.
|
Citaat:
RT verbieden doet ons belanden op een hellend vlak, mss wel richting Russische Federatie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bedankt, neen bedankt dus. |
Citaat:
|
Citaat:
Geen censuur ! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be