![]() |
Gazprom sponsorde NGO's die ministers leverden in landen als Belgie
To the mods:
Geen idee waar het draadje het best past. Gazprom sponsorde NGO's die ministers leverden (waaronder België) om voor een kernuitstap te pleiten. https://twitter.com/ziontree/status/1497998920739274757 Citaat:
|
|
Citaat:
Was ze wel of niet partner in Blixt? Heeft Blixt wel of niet opgetreden voor WinGas (subsidiary van Gazprom)? Pleitte ze wel of niet en tegen nucleaire energie en tegelijk voor gascentrales? Pleitte ze wel of niet bij de EU voor subsidies voor gascentrales? |
Citaat:
Tom Van Grieken is lid van Vlaams Belang In Vlaams Belang zijn er dronkaards Tom Van Grieken is een dronkaard |
Citaat:
lid van groen!? |
Citaat:
Dat is het zowat. Al de rest zijn insinuaties. |
Citaat:
Alsof ze 'gewoon' een bediende was. Ze was een partner met 50% van de aandelen (van een kantoor dat ze mee had opgericht). Deze aandelen die ze NADAT ze had gepleit voor een kernuitstap en de bouw van extra gascentrales heeft overgemaakt aan de andere aandeelhouder om een schijn van partijdigheid te verdoezelen toen ze minister werd. Na haar vertrek bleven er twee personen over. |
Citaat:
Dan wordt dat advokatenkantoor plotseling een NGO (staat in uw titel) die gesponsord wordt door Gazprom. En dan als klap op de vuurpijl is Tinne Van der Straeten aandeelhouder van Gazprom. https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=13 Wat een hoop gezever. |
Citaat:
Citaat:
In de link die ik postte werd er zelfs niet eens verwezen naar haar advocatenbureau. JIJ hebt me zelf gewezen naar de andere draad waar jij 'hoax hoax' stond te roepen en waar wel verwezen werd naar haar advocatenbureau. Citaat:
|
Citaat:
Dus als ik een advocatenkantoor inhuur voor een zaak dan mag ik verwachten dat als een partner van dat kantoor minister wordt hij of zij mijn persoonlijke belangen gaat verdedigen in de regering? Wat een gezever. Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...8&postcount=21 |
In dat soort simpele redeneringen is Walter Dmen een salafist. Want hij heeft als advocaat één van die mannen vertegenwoordigd.
Schei toch uit met die zever. |
Citaat:
Het is simpel. Ofwel pleit je politiek voor bepaalde zaken (energievoorziening in dit geval) maar hou je tegelijk als jurist/partner binnen een advocatenkantoor afstand van de belanghebbenden van die zaken (energieleveranciers). Ofwel verdedig je de belangen van die energieleveranciers, maar blijf je weg (of onthoud je) van het politiek schouwspel. Citaat:
Het staat echter vast dat waarvoor ze politiek pleitte gelijk loopt/liep met de belangen van haar cliënten. |
Citaat:
Ik heb wel een afdruk van het staatsblad gepost waarin de overdracht van haar aandelen bij Blixt werd bekendgemaakt. |
Citaat:
Jij ziet geen probleem met in het parlement pleiten voor extra gascentrales en sluiten van kerncentrales terwijl ze gasleveranciers als klanten had bij het advocatenbureau waar ze en jurist was en partner? 8O |
Citaat:
Maar ok, waarschijnlijk had je de post van Glennos niet gelezen. No sweat. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen moeten ze niet politiek ijveren voor de belangen van hun cliënten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be