![]() |
In vitro: Reverse transcriptie van Pfizer mRNA naar DNA
Recente peer-reviewed studie:
Intracellular Reverse Transcription of Pfizer BioNTech COVID-19 mRNA Vaccine BNT162b2 In Vitro in Human Liver Cell Line Citaat:
Dus die mRNA vaccins hebben niet alleen het potentieel om te eindigen als DNA in de celkernen, maar stimuleren dat proces ook nog eens. Voor de zoveelste keer blijkt dat iets wat door zogezegde "fact-checkers" als "desinformatie" werd weggelachen, gewoon WAAR te zijn. |
Citaat:
https://sciencebasedmedicine.org/rna...lter-your-dna/ Citaat:
Citaat:
|
Uitstekende video presentatie (zoals gewoonlijk) door Mobeen Syed (aka DrBeen):
DETAILS - Pfizer Vaccine Becomes DNA in The Human Liver Cells Huh7. (In-vitro Swedish Study) |
Citaat:
|
Huh, interessant. Inderdaad compleet niet wat ik verwacht had.
Ik zou overigens nog niet direct in paniek schieten. Niet alleen kan een enkele studie achteraf nog weleens ontkracht worden, maar ik zou ook nog wat vraagtekens zetten bij de mate waarin dit gebeurd of het effect dat dit dan zou hebben. Maar zeker interessant om in de gaten te houden. Ik kan me voorstellen dat als dit resultaat reproduceerbaar is dat we dan richting de toekomst wel anders naar RNA vaccins en alle andere vormen van RNA therapie moeten gaan kijken. Jammer, het was zo'n handige doorbraak. Misschien is er wel een manier om het RNA zo aan te passen dat dit effect niet meer optreedt, een bepaalde verandering van de backbone ofzo. |
Citaat:
En in dit geval waren er voldoende beproefde alternatieven, die inmiddels in vele landen bij grootschalig gebruik doeltreffender gebleken zijn dan de vaccins. |
Ik zou zeggen....told you
|
Citaat:
![]() |
Net te horen gekregen van een collega zijn kleinkind.
Bijna dood van zijn lever. Nog geen 8 jaar oud. Ze steken het op corona. Hij is niet ziek geweest. Gevaccineerd dat wel. Zijne lever kapot. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be