![]() |
Corona rukt terug op in Nederland
Flinke stijging coronagevallen in Nederland: carnaval en wintersport lijken rol te spelen
Carnavalsvierders en terugkerende wintersporters lijken te zorgen voor een stijgend aantal besmettingen in Nederland. Het aantal positieve tests is fors gestegen, zo meldt Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM), de Nederlandse tegenhanger van Sciensano. Tussen dinsdagochtend en woensdagochtend zijn 48.503 positieve tests geregistreerd. https://www.hln.be/buitenland/flinke...elen~a61f12c4/ Dit staat ons waarschijnlijk ook te wachten na de Krokusvakantie.:roll: |
Oei, snotvallingen! Overal! Snot!
Wat nu? |
Citaat:
Tsja, die hebben geen forumvirologen om zich mee te kunnen omringen om hun beleid uit te tekenen volgens medische en biologische principes die onderzocht en onderwezen worden aan hun universiteiten. |
Citaat:
Meetbare hoeveelheid viraal materiaal. DASS KANN NICHT. |
Citaat:
|
Citaat:
En hier en daar een terminale die omvalt. |
Citaat:
|
Is het Corona-virus dood?
Ik denk het niet. Op huidig ogenblik is er een serieuze afleiding voor het Covid-virus probleem en dat is de oorlog Rusland-Oekraïne. Men ziet ze weer meer die 'mooie' witte schadelijke lijnen in de lucht, meer luchtverkeer, mensen die de zon gaan opzoeken? De zon opzoeken of het virus opdoen of verder verspreiden? p.s. Ik schreef het al wel eens dat die mensen die een familielid/vrienden verloren zijn aan het Covid dat zij moeten gaan voor crematie (niet begraven want het virus kan overleven waarschijnlijk?) Het gaat volgens sommige berichten nog verder zelfs: Kunnen overleden coronapatiënten anderen nog besmetten? Misschien is het zwartgallig van mij te schrijven dat ik er niet in geloof dat het virus al verdwenen is. :| |
besmettingen zijn gewoon irrelevant. de meeste mensen die ik ken en “die corona hadden” hebben dat zelftestgewijs ontdekt, die verwittigen zelf hun recente contacten, maar weigeren om een officiele pcrtest te laten doen. het overgrote deel is trouwens geboosterd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.parool.nl/nederland/stij...elen~b61f12c4/ Ook het aantal patiënten met corona in de Nederlandse ziekenhuizen is vandaag iets toegenomen, valt op te maken uit de meest recente cijfers van het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS). In totaal liggen er nu 1445 coronapatiënten in de ziekenhuizen, 37 meer dan een dag eerder. Vergeleken met een week geleden zijn er nu 129 minder opnames. Op de verpleegafdelingen liggen 1285 mensen met corona onder de leden, een toename van 27. Op de intensive cares nam dit aantal toe met 10 tot 160. Afgelopen etmaal werden er 144 nieuwe coronapatiënten opgenomen op de verpleegafdelingen. Op de ic’s werden 17 patiënten met corona binnengebracht. Dat zijn er bij elkaar 8 minder dan dinsdag. Of hoe je alles kan keren en draaien om toch maar paniek te blijven zaaien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met of door covid op ic is trouwens NIET hetzelfde. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be