Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON
(Bericht 9910702)
Gewoon schande dat er zoveel kwaad gezegd word van een vaccin dat zoveel goeds gedaan heeft voor de mensheid
|
Die eindbalans moet nog gemaakt worden, is nu al twijfelachtig behoudens voor de ouwe pekes. Maar pas als er genoeg tijd over is gegaan en de (lange) termijngevolgen (of het ontbreken ervan) duidelijk zijn, kan de echte eindbalans opgemaakt worden. We shall see!
Citaat:
(Bericht 9910702)
Het feit dat er zoveel mensen massaal staan aan te schuiven om zoveel mogelijk spuiten te laten zetten en aandringen om iedereen die er geen heeft naar de hel te sturen is toch een duidelijk bewijs van de goede werking?
|
LOL, al ooit van de term "kuddegedrag" gehoord en ook van "overheidsindoctrinatie"??
Citaat:
(Bericht 9910702)
Ikzelf eb het ervaren, ik was en heel teruggetrokken figuur die niet uit zijn kot kwam......TOT IK MODERNA ONTDEKTE en toen is er een hele wereld voor mij opengegaan. Ik ging naar de voetbal, naar restaurants en naar de cinema. Ik mocht zelfs een pintje gaan drinken en dan nog BINNEN in een café zeg.... mensen dat deed deugd.
|
"Placeboeffect" ooit van gehoord. En het toont inderdaad aan dat de socio-economische impact van alle maatregelen buiten proportie was.
Doe vooral verder met spuit 4, 5.... vooral nu overduidelijk is dat die voor het overgrote deel van de bevolking nutteloos is met de huidige dominante varianten (en de specifieke risicopatiënten moeten zich laten begeleiden door een arts in deze materie, en niet door wat de gazet schijft - bij sommige artsen zal dit wel weinig verschil uitmaken)
|