![]() |
Bestaan ze echt ?
Grondtorpedo's ?
![]() |
Professor Barabas heeft in 1953 al de Terranef uitgevonden. 8-)
![]() |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Je zou mogelijk een tunnelboormachine met een mijn kunnen kruisen, maar het ding zou zijn, langzamer dan een mol, en je zou het waarschijnlijk redelijk aan kunnen "zien" komen met trillingen. Ik zou het niet omschrijven als een torpedo.
Als je het met conventionele explosieven bewapend zou het ook niet hard genoeg knallen om van onder de grond een zinnige explosie te veroorzaken. Grond is zwaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar om een atoommotor rechtstreeks te gebruiken voor een vibrator, XXL of niet, lijkt me wel overtrokken. Langs de andere kant, tegenwoordig heeft me, al bedspeelgoed met ingebouwde -elektrische- verwarming. Daar zie ik wel nut voor een een paar grammetjes Strontium 90. Is dat geen prima verwerking van kernafval? |
Citaat:
Ermee smijten is minder doeltreffend of bevredigend (in de meeste gevallen), dan met normaal gebruik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Slechte grondtorpedo's hoor, die geworpenen. Maar een ander voorbeeld van wat een grondtorpedo zou kunnen zijn. |
Citaat:
![]() |
Sowieso een van de betere albums, blauwe reeks hè?
Ze zijn later ook de terranef wel met zo'n vlam gaan tekenen, want vlammen zijn cool. |
Citaat:
Al kunnen die Russen er ook iets van ... Meet the Ekranoplan https://www.youtube.com/watch?v=rozqIdT6lLQ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be