Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Oekraïense oorlog (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=228)
-   -   Russen zijn de nieuwe Joden: een lijst van de meest hysterische onzin (https://forum.politics.be/showthread.php?t=263766)

Karel Martel B 3 maart 2022 19:58

Russen zijn de nieuwe Joden: een lijst van de meest hysterische onzin

https://www.washingtonpost.com/world...n-ukraine-war/

Citaat:

The International Cat Federation says it has banned Russian cats from its international competitions in the latest rebuke to Russia since it invaded Ukraine last week.

The federation, which considers itself “the United Nations of Cat Federations,” said in a statement that it was “shocked and horrified” that Russian forces had invaded Ukraine and “started a war.” Known as FIFe (for its French name, Fédération Internationale Féline), it said that the measures were decided Tuesday and that officials could not “witness these atrocities and do nothing.”
Ook Russische retards en gebrekkigen moeten niet aantreden:

https://news.sky.com/story/ukraine-i...-turn-12556194

Citaat:

Ukraine invasion: Russian and Belarusian athletes out of Paralympics after IPC U-turn

Organisers say other teams are "threatening not to compete" so they are changing their stance "to preserve the integrity of these Games and the safety of all participants".

Rudy 3 maart 2022 20:02

Waar zie je een vergelijk met Joden ?

Karel Martel B 3 maart 2022 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9910271)
Waar zie je een vergelijk met Joden ?

Er is een wedstrijd bezig om ter hardst Russen haten, vandaar.

djimi 3 maart 2022 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 9910273)

Door de Russische invasie in Oekraïne vinden grote aantallen blanken een gewelddadige dood.

En daar waren er al zo weinig van :roll:

Skobelev 3 maart 2022 21:06

Citaat:

De wolven huilen mee in het bos, tot het bos wordt platgebrand.

Jan van den Berghe 4 maart 2022 02:31

Citaat:

Niemand wil "de" Russen haten. Dit gaat om Poetin en zijn agressief optreden in Oekraïne. U hebt echt wel de trein gemist.

Karel Martel B 4 maart 2022 06:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9910519)
Niemand wil "de" Russen haten. Dit gaat om Poetin en zijn agressief optreden in Oekraïne. U hebt echt wel de trein gemist.

De mensen die ons besturen zijn dezelfde mensen die ons op aandringen van een hysterische Scandinavische trut energie-afhankelijk van de Russen hebben gemaakt. Niet bijster slim dus.

Nu blijkbaar geloven ze dat er een knop is waarmee ze volkswoede kunnen regelen. En dat ze die eerst op "redelijk wat" kunnen zetten om die dan later terug te draaien.

Nr.10 4 maart 2022 06:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9910306)
De wolven huilen mee in het bos, tot het bos wordt platgebrand.

Men wil Rusland 'cancelen' (een woord waarvan ik de betekenis niet kende tot nu).

Nr.10 4 maart 2022 06:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 9910543)
De mensen die ons besturen zijn dezelfde mensen die ons op aandringen van een hysterische Scandinavische trut energie-afhankelijk van de Russen hebben gemaakt. Niet bijster slim dus.

Nu blijkbaar geloven ze dat er een knop is waarmee ze volkswoede kunnen regelen. En dat ze die eerst op "redelijk wat" kunnen zetten om die dan later terug te draaien.

Wie is de 'hysterische Scandinavische trut'?

Karel Martel B 4 maart 2022 06:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 9910551)
Wie is de 'hysterische Scandinavische trut'?

Was je in een coma de laatste vijf jaar? Thunberg.

Nr.10 4 maart 2022 06:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 9910552)
Was je in een coma de laatste vijf jaar? Thunberg.

OK :lol:

Jay-P. 4 maart 2022 06:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 9910553)
OK :lol:

De kans niet gemist jezelf belachelijk te maken. :-P

Hoofdstraat 4 maart 2022 07:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 9910295)
Door de Russische invasie in Oekraïne vinden grote aantallen blanken een gewelddadige dood.

En daar waren er al zo weinig van :roll:

Bij negers komen we maar in actie vanaf een miljoen doden, minder is de moeite blijkbaar niet.

De Rode Willem 4 maart 2022 07:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 9910543)

En daarom dat enkele rechtse Scheldegeniëen pleiten om ons nog meer afhekelijk te maken van Russisch uranium. Strak plan.

U weet dat u geen gelijk hebt met uw sneer naar jfr Thunberg. Ik heb jfr Thunberg op geen enkel moment horenpleiten voor meer CO2 uitstoot.

U weet heel goed dat de energie-afhankelijkheid van apelanden als Rusland, Kazakstan, Saoudi Arabië er nu nog is omdat Westerse politici, van links tot rechts, de signalen van een eventuele klimaatsimpact van fossiele brandstoffen niet hebben aangegrepen om een versnelde lokale productie (voor Vlaanderen wind, zon, getijden,....) op poten te zetten.

En dit onder druk van wat rechtse hysterici die dat allemaal zever en zwans vonden en vinden.

We zullen toch maar om jodiumpilletjes gaan, zeker ?

maddox 4 maart 2022 07:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9910565)
Bij negers komen we maar in actie vanaf een miljoen doden, minder is de moeite blijkbaar niet.

Ik vind dat zelfs een laag getal.

gertc 4 maart 2022 08:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9910519)

Een concreet voorbeeld: een meisje van 12 jaar, dat hier geboren en getogen is, mag momenteel niet meer naar haar sportclub. Want ze heeft van haar ouders de Russische nationaliteit meegekregen, en 'Russische sporters moeten we weren'.
Behalve dat discriminatie op basis van nationaliteit wettelijk verboden is, is er iemand die zou kunnen uitleggen hoe ons gedrag tegenover dat kind Poetin onder druk zou kunnen zetten?
Het is begonnen met Poetin - maar op een paar dagen tijd is het nu al aan het ontsporen in een strijd tegen iedereen en alles wat Russisch is. En dat is best verontrustend.

gertc 4 maart 2022 08:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 9910550)
Men wil Rusland 'cancelen' (een woord waarvan ik de betekenis niet kende tot nu).

Ik begin te geloven dat je een paar jaar in coma hebt gelegen.

De Rode Willem 4 maart 2022 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gertc (Bericht 9910630)
Een concreet voorbeeld: een meisje van 12 jaar, dat hier geboren en getogen is, mag momenteel niet meer naar haar sportclub. Want ze heeft van haar ouders de Russische nationaliteit meegekregen, en 'Russische sporters moeten we weren'.
Behalve dat discriminatie op basis van nationaliteit wettelijk verboden is, is er iemand die zou kunnen uitleggen hoe ons gedrag tegenover dat kind Poetin onder druk zou kunnen zetten?
Het is begonnen met Poetin - maar op een paar dagen tijd is het nu al aan het ontsporen in een strijd tegen iedereen en alles wat Russisch is. En dat is best verontrustend.

Dat is verontrustend, maar reeds veel en veel meer gebeurd.
Hoelang hebben mensen niet den Duits gehaat ?
Een islamitische aanslag...algemeen haat tegen islamieten
Een Russische oorlog tegen de westerse waarden...algemene haat tegen de Russen.

gertc 4 maart 2022 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9910635)
Dat is verontrustend, maar reeds veel en veel meer gebeurd.
Hoelang hebben mensen niet den Duits gehaat ?
Een islamitische aanslag...algemeen haat tegen islamieten
Een Russische oorlog tegen de westerse waarden...algemene haat tegen de Russen.

Met één verschil. Als ik zeg dat ik Islamieten uitsluit, dan kan ik daarvoor veroordeeld worden. Als ik zeg dat ik Russen weiger, dan ben ik 'de goeie'.
Het scheelt zelfs niet veel of ik zou veroordeeld kunnen worden als ik zeg dat ik NIET tegen Russen ben...

De Rode Willem 4 maart 2022 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gertc (Bericht 9910641)
Met één verschil. Als ik zeg dat ik Islamieten uitsluit, dan kan ik daarvoor veroordeeld worden. Als ik zeg dat ik Russen weiger, dan ben ik 'de goeie'.
Het scheelt zelfs niet veel of ik zou veroordeeld kunnen worden als ik zeg dat ik NIET tegen Russen ben...

U zou dus stellen dat u pro bedreiging van de Westerse waarden bent...
Toch oppassen daarmee hoor

https://forum.politics.be/showpost.p...34&postcount=1
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9903734)
Het valt op hoe de anti-semieten en communisten achter Poetin en Rusland staan

Bij welke categorie zou u zichzelf willen onderverdeeld zien ?
Of gaat u eerder voor deze ?
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 9903761)
E
De objectieve bondgenoten van Putin zijn de Greta-aanbidders en de anti-trumpers.

https://forum.politics.be/showpost.p...61&postcount=6

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be