![]() |
Officieel: Alle maatregelen afgeschaft vanaf 7 maart 2022
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/03...-4-maart-2022/
Code geel is een feit vanaf maandag: - Geen mondmaskers meer - CST afgeschaft - Federale fase wordt afgeschaft - Pandemiewet KB vervalt: gouverneurs en burgemeesters kunnen niet zelf meer regels invoeren. CST wordt niet in de vuilbak gegooid maar in de paraplubak (dixit Frank Vandenbroucke). Het is dus "tijdelijk" weg. Men raadt aan de app nog niet te verwijderen. Er zijn dus misschien mensen die voor de eerste keer sinds heel lang terug op restaurant kunnen? Die mondvod weg is al goed. Men dankt iedereen voor de 2 voorbije jaren die lang en moeilijk waren voor sommigen. Helaas ook van het ene conflict in het andere want we hebben weer een zeer actief ander subforum... |
Citaat:
|
Citaat:
En het meest problematische: het concept van de CST blijft bestaan en kan dus zeer eenvoudig terug worden ingevoerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat nu?
Geen Paaspauzeke? :hondogen: |
da werd tijd, alhoewel ik er niet vanaf ben (zorginstellingen)
En ook onmiddellijk stoppen met die quarantaine zever waar volop van geprofiteerd wordt en dit totaal zinloos is |
Ge zult de Coronabarometer harder zien stijgen dan de temperatuur...en dan gaat VDB zijn paraplu weer uit de bak halen en begint alles weer van vooraf aan. Corona is een perpetuum mobile.
|
Ik hoop vooral dat het virus ons niet meer lastig valt op een wijze dat de zorgsector overbelast dreigt te geraken.
Dat het een en het ander dus echt geschiedenis wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het mondmasker mag in de kast maar moet niet. Iedereen is vrij om nog een mondmasker te dragen. Voorlopig zal ik het nog dragen op plaatsen waar het druk is zoals in de winkel tot tegen de zomer. In de zomer zal ik het niet dragen, maar in de herfst en de winter zal het een vaste gewoonte worden om regelmatig FFP2 mondmasker te dragen, om geen virus binnen te krijgen.
|
godzijdank leven we in een vrij land
|
En wat is het criterium om dat mondmasker ook in het openbaar vervoer af te voeren ?
Op die barometer zijn ze immers de kleur groen (doelbewust ?) vergeten. |
Citaat:
|
Vanaf fucking maandag, eens zien of ze me zondag gaan binnenlaten. Bende onnozelaars.
|
En ik ga mijn ffp2 toch blijven gebruiken. Hopelijk wordt ik niet aangevallen door wappies.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be