![]() |
Bijberoep van Alexander de Croo: Wapenhandel
Hij hoort thuis in de bak.
Hij moet op zijn minst voor de rechtbank verschijnen vind ik. Humanitaire hulp akkoord, Oekraine steunen en helpen akkoord. Wapenhandel ben ik FEL TEGEN. Resultaat is dat Rusland nu ook raketten op Brussel richt. Wat een leuk gevoel geeft dat. En het ergste is dat als er een op Brussel valt het geen aanval is maar een vergelding. |
Citaat:
België moet Oekraïne massaal bewapenen. Fuck Rusland. |
Citaat:
|
Citaat:
Resultaat; Twee afgebrande koten en een hoop miserie. En degenen de koten in brand steekt zijn niet eens de eigenaar van de woning. In beide wonen onschuldige mensen. Uw mening: TOP idee. |
Citaat:
De dader zijn kot inbrand steken zou het aanvallen van Rusland zijn. Dat stel ik helemaal niet voor. Probleem: brandend kot. Oplossing: brandweer Probleem: invasie door een vijandelijke macht. Oplossing: uzelf verdedigen tegen de agressor (met wapens). 'Humanitaire hulp' sturen is geen oplossing voor het probleem van een binnenvallende vijandelijke macht. De brandweer is wel een oplossing voor het probleem van een brandend kot. |
Citaat:
|
Citaat:
Men kan de brandweer wel roepen, maar als de brandstoker koten blijft in brand steken, gaat de brandweer niet veel kunnen oplossen. De brandweer kan symptomen bestrijden (de brand), maar niet het probleem (de brandstoker). Om de brandstoker aan te pakken, heb je de politie nodig. Ijsboer wil wel symptomen aanpakken (humanitaire hulp), maar niet de oorzaak van de symptomen (Rusland als agressor). |
Citaat:
|
Citaat:
Ondertussen kun je de brandweer wel bellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nooit gedacht dat ik het volgende ging zeggen, maar zo zie je maar : goed gedaan van De Croo !
Volgende keer wel een beetje meer wapens. |
Citaat:
Dan is dat rattennest in één keer volledig opgekuist... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Belachelijk !!! |
Citaat:
|
Citaat:
Er is de laatste jaren enorm op afgegeven, en dat valt te begrijpen omwille van veel onderliggende frustraties en dingen die niet goed lopen. Maar wat we nu zien zou mensen toch moeten doen beseffen dat die waarden geen vaststaand iets zijn, dat daar voor gestreden moet worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is uiteraard geen verrechtvaardiging voor de inval. Maar niets is zwart-wot. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be