![]() |
N-VA doet een Driesje…
Schild en vrienden maloot Jeroen Begers is N-VA jongerenvoozitter
De nieuwjaarpeiling moet echt wel katastrofaal,geweest zijn voor de n-vanals ze al zo smerig als het vb willen zijn. Jong of niet…zulke afwijkingen zouden dus nooit meer,iets mogen betekenen in de normale politiek. N-va compromiteer zich heel zwaar https://www.standaard.be/cnt/dmf20220306_96138311 |
Citaat:
|
Citaat:
https://lvb.net/item/212 Dan verdient iemand die onzin heeft uitgehaald tijdens zijn studenten tijd ook wel de spons zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met Putin zou het geen waar zijn !!! Ongelooflijk hoe zacht men is tegenover een jeugdzonde die iemand beging op zijn 20ste ... |
De Chinese muur!
|
Waarom zit die jongen niet in de gevangenis? :o
|
Citaat:
Jongens toch, hoe is het in Godsnaam toch mogelijk? |
Citaat:
Dergelijke totaal gecompromiteerde sujetten neemt men toch niet op in een partij. Eens zien of die maloot een electoraal effect heeft ? Of de verwachte -6 eventueel terug een -8 zou kunnen worden ? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
't Is natuurlijk maar wat je verstaat onder "totaal gecompromiteerd". Dat is gelijk een arbeider die lid is van de sossenvakboungd, maar toch vb stemt. |
Citaat:
Iemand die voor VB stemt moet buiten gebonjourd worden uit de vakbond. Maar ik volg je wel op één punt : iemand die voor VB stemt is inderdaad "totaal gecompromiteerd". 8-) |
Citaat:
Hoe kom je daar nu bij ? Ik ben het ook niet in alles eens met hem, maar de vraag mag terecht op tafel komen of een object dat nog gerelateerd is geweest met een extreem-rechtse groupuscule later een partijfunctionaris kan worden in een partij die democratisch is. Voor alle duidelijkheid : als zijn desavouering voor S&V oprecht was, en hij er echt afstand van genomen heeft is wat mij betreft het probleem van de baan. |
Citaat:
Nu, ik geloof hem niet, eens S&V, altijd S&V. Dus, N-VA is een antidemocratische partij zoals het VB. |
Citaat:
2. Pars pro toto --> argument in de vuilbak. |
Citaat:
|
Wat wel deugd doet: eindelijk worden wij terug gepercipieerd als een gevaarlijke partij.
Wij durven iemand zijn verleden vergeven, in de juiste omstandigheden enz. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be