![]() |
Geef uw oordeel over Zelenski.
Zelenski is..
|
Wat zijn we met dit soort polls? Als we conflicten als deze met dat soort binaire Enquêtes gaan behandelen dan geraken we nergens.
Ik vind het geen held (helden bestaan voor mij alleen in cartoons of films) en ook geen idioot. Ik vind wel dat hij het uitzonderlijk goed doet gegeven de omstandigheden. Je kan wel vertellen dat hij gewoon ja moet knikken richting Putin maar dat is gezien de onrealistische eisen van Rusland niet acceptabel, voor geen enkele Ukraiener zou dat acceptabel zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is dan het verschil tussen "to be" or "not to be" |
Citaat:
De Walen verbieden om Frans te spreken? Foei Snennies. ;-) https://forum.politics.be/showthread.php?t=263743 |
Ik hoor een scheet in een fles ,het stinkt wat maar ook niet meer dan dat...:rofl:
|
Citaat:
|
Onvergelijkbaar met de Belgische politici.
|
Zelensky laat zijn ware kleuren zien:
Hij is een nationalist die niet te beroerd is om te gokken met de levens van zijn burgers. Hij bevindt zich nu in de situatie, waar, als hij de oorlog verliest, al die doden voor niks zijn geweest. m.a.w. hij heeft zichzelf in een vicieuze cirkel gemanoeuvreerd waar hij steeds meer en meer steeds grotere risicos moet nemen met de levens van zijn burgers. |
Citaat:
|
Citaat:
Belgie en Nederland waren in een vergelijkbare situatie in 1940, en beslisten anders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bewijs: de vele vrijwillige aanmeldingen van burgers om hun land te verdedigen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een heldhaftige IDIOOT.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be