Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Oekraïense oorlog (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=228)
-   -   Geef uw oordeel over Poetin. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=263824)

Dadeemelee 7 maart 2022 00:02

Geef uw oordeel over Poetin.

Poetin is…

Der Wanderer 7 maart 2022 00:08

Ik antwoord optie twee maar dan op de vraag: "wat vindt u van lieden die dit soort polls presenteren".

Dadeemelee 7 maart 2022 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer (Bericht 9913172)
Ik antwoord optie twee maar dan op de vraag: "wat vindt u van lieden die dit soort polls presenteren".

Dat zijn mensen die niet zwart-wit denken. ;-)

edwinp 7 maart 2022 00:11

mijn mening staat er niet tussen, een idioot is iemand die 120 rijdt in een bebouwde kom

Dadeemelee 7 maart 2022 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edwinp (Bericht 9913174)
mijn mening staat er niet tussen, een idioot is iemand die 120 rijdt in een bebouwde kom

Iemand die WO3 uitlokt is dan een held? ;-)

Want dat doen zowel Zelenski als Poetin.

edwinp 7 maart 2022 00:20

Iemand die zijn volk wil redden is geen 'uitlokker' maar een wanhopige mens

Dadeemelee 7 maart 2022 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edwinp (Bericht 9913184)
Iemand die zijn volk wil redden is geen 'uitlokker' maar een wanhopige mens

Zelinski en Poetin zijn allebei idioten.

Nationalisme is een plaag.

Zipper 7 maart 2022 00:50

Ik mis de optie "Val Dood !!"

Jay-P. 7 maart 2022 01:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9913187)
Zelinski en Poetin zijn allebei idioten.
Nationalisme is een plaag.

Klopt, sossen zijn dat trouwens ook.

Jan van den Berghe 7 maart 2022 01:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9913170)
Poetin is…

... de president van de Russische Federatie die droomt van het herstel van een groot en machtig Rusland, zoals in de tsaristische tijden, en die onder meer daarom een oorlog tegen buurland Oekraïne heeft begonnen.

Dat God hem naar zijn misdaden moge oordelen, nu hij Oekraïense mannen, vrouwen en kinderen diep in de ellende stort en ook jonge Russische soldaten, soms nog bijna tieners, de dood injaagt.

Jay-P. 7 maart 2022 02:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9913207)
... de president van de Russische Federatie die droomt van het herstel van een groot en machtig Rusland, zoals in de tsaristische tijden, en die onder meer daarom een oorlog tegen buurland Oekraïne heeft begonnen.

Dat God hem naar zijn misdaden moge oordelen, nu hij Oekraïense mannen, vrouwen en kinderen diep in de ellende stort en ook jonge Russische soldaten, soms nog bijna tieners, de dood injaagt.

8O Een "free of jail" kaart voor de reële wereld? Putin is ze dankbaar.
Ge moet het ze nageven: gediplomeerde hypocrieten, de relikwieten met hun imaginaire rechters!

maddox 7 maart 2022 05:03

Een KGB agent die gedegenereerd is naar politicus.

parcifal 7 maart 2022 08:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9913177)
Iemand die WO3 uitlokt is dan een held? ;-)

Want dat doen zowel Zelenski als Poetin.

Wat een hysterische reactie. :roll:

Zelensky zijn ENIGE taak en bekommernis ligt in de bescherming van zijn volk en zijn land en hij doet dat erg efficient en erg goed.
De Oekraieners dragen hem op handen omdat hen bijstaat, letterlijk en figuurlijk.

Natuurlijk zoekt hij buitenlandse en Nato hulp, hij zou gek zijn als hij het niet deed.
Het is aan de EU en NATO om manieren te vinden om te helpen zonder al te veel te escaleren.

Universalia 7 maart 2022 08:29

Bij beide enquêtes rijst de vraag: wat is eigenlijk die twee hun ware bedoeling, de EU/het Westen ten val brengen mocht de EU voor één van de twee partijen kiezen?

Ik vind dat ze beiden en Poetin en Zelenski niet echt goed bezig zijn, laat dat een wreed persoonlijke mening zijn. :|

Het is zoals het altijd is: de leiders blijven buiten 'schot' en de burgerbevolking is aan beide kanten het slachtoffer. :roll:

Jay-P. 7 maart 2022 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9913265)
Wat een hysterische reactie. :roll:

Zelensky zijn ENIGE taak en bekommernis ligt in de bescherming van zijn volk en zijn land en hij doet dat erg efficient en erg goed. De Oekraieners dragen hem op handen omdat hen bijstaat, letterlijk en figuurlijk.
Natuurlijk zoekt hij buitenlandse en Nato hulp, hij zou gek zijn als hij het niet deed. Het is aan de EU en NATO om manieren te vinden om te helpen zonder al te veel te escaleren.

Vwalla. Hij doet zijn job denkelijk zelfs veel beter dan verwacht.

Neen, dat maakt hem geen heilige voor mij, maar met de overgrote meerderheid ginder achter hem, wel een leider van een onterecht aangevallen gemeenschap in een verondersteld zelfstandig land.
Laat ons het niet moeilijker maken dan het is, he.
Neen, dus: ik ga zeker niet naar ginder vechten noch geld storten*. 'k Ben geen besodemieterde, he. :-P

*: eventueel wel een goei klasse-polshorloge (met volledige pedigree) van iemand ginder overkopen, als de prijs mij aanstaat.
So what? "Il n'y a pas de petits profits!" :-P

Henri1 7 maart 2022 08:44

Een Laffe IDIOOT.

pajoske 7 maart 2022 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9913170)
Poetin is…

Poetin is de president van een bevolking die doodsbang is van haar eigen president.

Jay-P. 7 maart 2022 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9913268)
Bij beide enquêtes rijst de vraag: wat is eigenlijk die twee hun ware bedoeling, de EU/het Westen ten val brengen mocht de EU voor één van de twee partijen kiezen?

Ik vind dat ze beiden en Poetin en Zelenski niet echt goed bezig zijn, laat dat een wreed persoonlijke mening zijn. :|

Het is zoals het altijd is: de leiders blijven buiten 'schot' en de burgerbevolking is aan beide kanten het slachtoffer. :roll:

+7.5 biljoen op aarde. De oplossing ligt niet in het 'verwijderen' van die paar leden van de elite.
Eerder efficient de kwantiteit binnen de meute doeltreffend verminderen.

Vwalla: Pa Trick zal fier zijn op mij! :-P

Karel Martel B 7 maart 2022 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 9913285)
Poetin is de president van een bevolking die doodsbang is van haar eigen president.

Je kan veel over Russen zeggen, maar snel bang zijn ze doorgaans niet.

Jay-P. 7 maart 2022 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 9913291)
Je kan veel over Russen zeggen, maar snel bang zijn ze doorgaans niet.

Blijkbaar wel doetjes in vergelijking met die van Ukraine, zelf hun 75 plussers! Amaai.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be