IJsboer |
7 maart 2022 17:24 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat
(Bericht 9913262)
We kennen de forum-virologen nog wel die met behulp van logisch nadenken en basis kennis virologie en wetenschap de coronacrisis bespraken tegen de propaganda in van beide groepen. Die forumvirologen krijgen nu meer en meer gelijk met als laatste overwinning het opkomende Ivermectine schandaal.
https://forum.politics.be/showthread.php?t=263826
Forumdiplomaten gebruiken dezelfde technieken in het verslag van deze oorlog, feiten onderscheiden van propaganda aan beide kanten, geen censuur en focussen op de gevolgen van de oorlog en de genomen keuzes.
Op veel manieren zijn ze te vergelijken dus als je goed geïnformeerd wil zijn dan lijkt me dit forum opnieuw geen slechte plaats om te vertoeven. 8-)
|
De forumvirologen waren net degenen die met onbetrouwbare bronnen en kanalen stonden te zwaaien en zo de leugens en propaganda van ongefilterde kanalen verspreidden.
Het waren ook die forumvirologen die decennialange dictatuur voorspelden ongeacht hoe het virus zou evolueren. Als er 1 ding is waar de gemiddelde Belg vandaag van wakker ligt, dan is het Rusland en niet dat virus dat ondertussen naar een normale ziekte is gemuteerd.
Als die gestoorde dictator Poetin doorduwt tot hier dan gaan we pas echt voelen wat een dictatuur is en gaan we nog met heimwee terugkijken naar de "dictatuur" van 2020-2022.
Voor de duidelijkheid, het gaat hier over POETIN en niet Rusland. De Russen en de Russische federatie staat hier los van.
Als ik morgen een Russische vlag aan mijn gevel hang gaan bepaalde mensen weer over lantaarnpalen en touwen beginnen, maar zowel Rusland als Oekraïne moeten aandacht krijgen.
Russische kleuren + Oekraïense kleuren ipv enkel die IKEA reclame. VERZOENING is de boodschap.

|