![]() |
Laat je onderschrift zien !!!
Onderschriften worden gediscrimineerd!
De forumcensuur verdringt de authentieke onderschriften achter een muur van dictatuur. Deze topic dient om de onderschriften terug het lucht te gunnen. Plaats hier je onderschrift zoals JIJ dat wil! Ik zal beginnen bij het mijne: ________________ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jouw onderschrift toont treffend waarom het een goede regel is.
|
onderschriften zijn bedoeld om iets persoonlijks in te zeggen, een quote, een speciale mening, of gewoon om ff goeiedag te zeggen, niet om zoveel mogelijk smileys in te steken..
|
Citaat:
|
Hehe, geweldig onderschift, Raf! :-P Voor u 't zelfde hé
ps: ik vind de nieuwe regeling mbt de maximale hoogte van het onderschift zeer positief! :thumbsup: |
Citaat:
|
Ik vind het ook een prima maatregel. Ik had zelf ook grote onderschriften, nu dus niet meer. En het is inderdaad veel aangenamer zonder al die grote en drukke ondersfhriften ijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Door mensen zonder smaak zoals skill is mijn mooie leeuw vermassacreerd :@
|
Dat van Skill is ongeveer 40% van mijn scherm, dus grofweg 350 pixels. Forumvervuiling dus, en dan nog van zijn kloten maken... Ik geef de moderators 100% gelijk. En ik wens wel onderschriften, maar dan kleine...
|
Mijn leeuw was toch niet te groot?
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja, ik kan em niet kleiner maken. |
Ik weet niet meer hoe of waar maar er is een mogelijkheid en dat wou ik toch even laten weten om al die bewegende flitsende storende beeldjes stil te laten staan ergens in instellingen. Marquees zeilen wel nog. Je kan natuurlijk ook telkens je aandacht wordt afgeleid op de escapeknop drukken dan stopt het geflikker ook.
Ah het is bij de mozilla suite (en dus waarschijnlijk bij firefox ook): edit - preferences - privacy and security - images - animated gifs should loop once of never Citaat:
|
Citaat:
|
Het valt me eigenlijk nu ook pas op dat de helft van websites verdwenen zijn... ;)
|
Citaat:
|
Juist, merci! ;) (dat heb je met vlug typen)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be