![]() |
Corona patiënten zijn dommer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wacht eens even.
Hoe vaak hebben we ondertussen niet van die beelden gezien van iemand die ernstige corona oploopt en dan met de kennis van achteraf zou willen dat hij of zij toch gevaccineerd was? Als je dommer wordt van een corona besmetting, en besmette mensen willen gevaccineerd worden... dan moet gevaccineerd willen worden dus dom gedrag zijn! |
Citaat:
|
Het betreft slechts een inkrimping van de plaats in de hersenen die gelinkt wordt aan het geurvermogen. Ik los dat met een scheet op.
|
Het klopt wel dat ik minder ruik sinds m’n Corona, smaak lijkt me redelijk in orde, het is moeilijk zoiets zelf te meten.
|
Zie hier het bewijs waarom Poetin zo bang is voor Corona, hij zou nog dommer kunnen worden.
|
Citaat:
Citaat:
(Als iemand ooit een discussie vindt tussen complottisten die deze stelling serieus nemen, stuur me een link.) |
Citaat:
Dus je wordt ofwel autistisch van covid ofwel van vaccinaties..?? :cry::cry: Wat een drama.. Edit: toch maar toevoegen dat ik de link tussen autisme en vaccinaties niet serieus neem.. die andere stelling trouwens ook niet. |
@Blue Sky
Topics starten met enkel een copypaste of erger met enkel een link, zonder eigen standpunt, zonder eigen aanzet tot discussie, zijn niet toegelaten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be