![]() |
Help jij Oekraïne?
Er is intussen zowel een organische als een georganiseerde steunactie voor Oekraïne ontstaan. Ik wil eens peilen in welke mate deelnemers van dit forum hier al dan niet aan meedoen.
Een korte, eenvoudige poll! |
Wij Belgen hebben op dit moment andere zorgen dan het POETIN probleem.
Dus zelf de broeksriem wat aanhalen is aan de orde wegens duurdere energieprijzen en duurdere prijzen in het algemeen. |
Ik heb geld gestort.
|
Citaat:
Hans Verstraete - gemeenschapsondervoorzitter Filip Weyers - gemeenschapsondervoorzitter Guido Peeters - gemeenschapspenningmeester John Dejaeger – bestuurder en voorzitter Auditcomité Griet Ceuterick (vanaf 1/07/2021) - bestuurder Sandra De Preter - bestuurder Pascal Van Waeyenberghe – bestuurder Dienst voor het Bloed Philippe Vandekerckhove – gedelegeerd bestuurder Zullen u zeer dankbaar zijn. |
Ik steun die NGO's en Oekraine niet. Ik steun al 2 gezinnen in de Vesder-vallei met materiaal, kleren en een beetje geld, want dat is ook oorlogsgebied waar onze regering en vele NGO's zich niks van aantrekken!
Meer kan ik niet doen. Het leven is al duur genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij steunen Igor Vitenko financieel die met 3 ambulances nu in Oekraiene is met medisch materiaal.
En we vangen een Oekraiense familie op in ons huis voor zolang het nodig is. En we boycotten alle Russiche producten voor zover en zolang die nog bestaan. |
Zie maar dat je straks zelf geen hulp kunt gebruiken. Vanuit Rusland en China.
|
Ik doe jaarlijks een gift aan AZG, Amnesty, Rode Kruis,… voor alle mensen die in een ‘Oekraïnse situatie’ zitten.
|
Citaat:
|
Weer een enquête waar de opstarter ervan zichzelf geroepen voelt om er zelf aan deel te nemen.
|
Ja ik geef 10 euro aan jonge oekraiense vrouwen op de parking aan de E 40 om 10 minuten bij mij in de auto te komen zitten voor de gezelligheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan men een door de overheid beheerd een rekening nummer geven waarop ik kan overschrijven, met dat geld kan dan een antitankwapen aangekocht worden en naar Oekraine verstuurd worden om het daar te gebruiken! |
Misschien wil ik het een of het ander initiatief van de PVDA wel steunen, als het tenminste er om gaat om de Oekraïners in echte nood te helpen ....
|
Het rode kruis stort het geld door naar het internationale rode kruis, wat dus wil zeggen dat x procent van uw geld gebruikt wordt om mensensmokkel op de middelandse zee te financieren en de voorzitter van de nodige soldi te voorzien. Sorry jongens ik sponser die asseholes niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is is zoals een politicus die voor zichzelf stemt. |
Ja, ik help door te bidden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be