![]() |
Wie draagt er nog een mondmasker op drukke plaatsen?
Draag je nog een mondmasker op drukke plaatsen?
Ik wel. Was vandaag wel bijna de enige in de Delhaize. |
De derde optie in de enquête is belachelijk.
Dit is K&K niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het niet moet draag ik geen mondmasker.
Ik heb wel begrip voor wie denkt zichzelf te beschermen door een mondmasker te dragen. Hier en daar zie ik al eens iemand een mondmasker dragen. Meestal oudere mensen, of een toerist die niet goed weet hoe het hier moet. |
Citaat:
In de Delhaize zie ik nog een paar ouwe dozen rondlopen met hun masker, en een tweetal personeelsleden maar verder niemand meer. Deze NM in Lille rondgelopen, daar zie je in het straatbeeld dat pakweg 1/3 van de mensen nog rondhost met een mondmasker en de rest niet meer. Wel nog zeeeeeeeer strikte controle op CST van zodra je een horeca zaak binnenstapt. Om reden dat er enkele dagen geleden aan de 'Grand place' nog horeca controles geweest zijn met verschillende boetes (voor de zaakvoerder) omdat aanwezige klanten geen geldig CST bleken te hebben. Vanaf maandag 14/03 is het CST verleden tijd in frankrijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En te zeggen dat Macron nog heeft gedreigd om het CST van 60 of 65 plus te deactiveren. |
Baat het niet,…
Covid is nog altijd heel besmettelijk en ik heb het al gezegd: ik heb twee keer écht de griep gehad, dus ik weet wat een ‘griepje’ is. In de Delhaize een mondmaker dragen is no sweat. |
Voor mij mogen ze voor mensen die zich "onveilig" voelen best aparte shoppingdagen organiseren....Desnoods,gezien het dan wel veilig zal zijn,kunnen dan binnen zelfs de mondmaskers af.........euhm....wacht Kelt....er klopt iets niet in de redenering....
|
De Delhaize was daarnet uitgestorven, het was net of iedereen zat in zijne schuilkelder.
Maar er liep daar wel een madame rond met een maskerke. |
Citaat:
|
Echt niet.
|
Enkel op het werk, omdat het moet. Openbaar vervoer neem ik niet.
|
In ieder geval: de mondmaskerdragers zijn nu de non-conformisten. :thumbsup:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Je goed voelen, want je hebt maar 1 leven. :thumbsup: |
Citaat:
Zelf zet ik het niet meer op. Overigens, in de apotheek schijnt het nog wel verplicht te zijn, al weten de apothekers het zelf allemaal niet zo goed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be