![]() |
Help, Godwin's law is kapot!
Iedereen hier komt al lang genoeg op het internet om te weten wat de eerste regel is van discussiëren op het internet: uiteindelijk wordt er in elke draad wel iemand voor Nazi uitgemaakt. Maar dat is uiteindelijk, als de draad lang genoeg loopt. Ik krijg vandaag de dag een beetje het idee van vooral in de corona en Oekraïne subforums hier alle draden beginnen met een post over wie er een nazi is, en dat de kans op verdere Nazi opmerkingen dan per post langzaam omlaag gaat.
Zijn de natuurwetten stuk? Is er nog iets dat we daaraan kunnen doen? Ben jij een Nazi? Ben ik een Nazi? Was Hitler een Nazi? Hè wat zeg ik nou? Ik typde Nazi. Nee, niet Nazi, Nazi! Nazi?! Nazi, Nazi, Nazi! Iemand goede Nazi's? |
ik bewonder Adolf Daens
|
Citaat:
|
Fascisti!
|
Was er niet nog weer een andere Wet die dan weer stelt dat als een draadje maar lang genoeg duurt het uiteindelijk belijders van een bepaalde mono-theistische geloofsstrekking begint te betreffen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goren nazi, een afgeleide van nasi goring.
|
Citaat:
Het gaat toch enkel nog om wie het gezegd heeft. Alles in superlatieven. |
Citaat:
|
Yo de fascisten, hoe hitlert het hier?
|
Ik was vorige week op reis in Duitsland, en moest vaststellen dat ik in de gesprekken met m'n reisgenoten meermaals wat stiller begon te spreken als het over de oorlog ging. Wat me bij mezelf de vraag deed stellen of ik nu zo vaak over die oorlog praat :|
Alleszins kon ik gelukkig zonder schaamte over het keizerrijk spreken. Zelfs met een lokale Duitser even gesproken over het feit dat keizer Wilhem ooit in dat stadje was gepasseerd :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen met een tijdmachine wil Hitler vermoorden, sommigen zelfs baby-hitler. Niemand wil Franz-Ferdinand redden. |
Citaat:
|
Als iedereen nazi is, is het zijn van een nazi dan nog erg???
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be