Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Help, Godwin's law is kapot! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=263919)

Bovenbuur 11 maart 2022 21:43

Help, Godwin's law is kapot!

Iedereen hier komt al lang genoeg op het internet om te weten wat de eerste regel is van discussiëren op het internet: uiteindelijk wordt er in elke draad wel iemand voor Nazi uitgemaakt. Maar dat is uiteindelijk, als de draad lang genoeg loopt. Ik krijg vandaag de dag een beetje het idee van vooral in de corona en Oekraïne subforums hier alle draden beginnen met een post over wie er een nazi is, en dat de kans op verdere Nazi opmerkingen dan per post langzaam omlaag gaat.

Zijn de natuurwetten stuk? Is er nog iets dat we daaraan kunnen doen? Ben jij een Nazi? Ben ik een Nazi? Was Hitler een Nazi? Hè wat zeg ik nou? Ik typde Nazi. Nee, niet Nazi, Nazi! Nazi?! Nazi, Nazi, Nazi!

Iemand goede Nazi's?

Pol Dolf 11 maart 2022 21:45

ik bewonder Adolf Daens

Dadeemelee 11 maart 2022 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 9917327)
Iedereen hier komt al lang genoeg op het internet om te weten wat de eerste regel is van discussiëren op het internet: uiteindelijk wordt er in elke draad wel iemand voor Nazi uitgemaakt. Maar dat is uiteindelijk, als de draad lang genoeg loopt. Ik krijg vandaag de dag een beetje het idee van vooral in de corona en Oekraïne subforums hier alle draden beginnen met een post over wie er een nazi is, en dat de kans op verdere Nazi opmerkingen dan per post langzaam omlaag gaat.

Zijn de natuurwetten stuk? Is er nog iets dat we daaraan kunnen doen? Ben jij een Nazi? Ben ik een Nazi? Was Hitler een Nazi? Hè wat zeg ik nou? Ik typde Nazi. Nee, niet Nazi, Nazi! Nazi?! Nazi, Nazi, Nazi!

Iemand goede Nazi's?

Extreemrechts is zo slecht in serieus discussiëren dat ze meteen maar in post 1 over Nazi’s beginnen en hun eigen standpunt laten ontsporen. :twisted:

Xenophon 11 maart 2022 22:17

Fascisti!

kelt 11 maart 2022 22:28

Was er niet nog weer een andere Wet die dan weer stelt dat als een draadje maar lang genoeg duurt het uiteindelijk belijders van een bepaalde mono-theistische geloofsstrekking begint te betreffen?

Xenophon 11 maart 2022 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9917348)
Was er niet nog weer een andere Wet die dan weer stelt dat als een draadje maar lang genoeg duurt het uiteindelijk belijders van een bepaalde mono-theistische geloofsstrekking begint te betreffen?

Islamo-Fascisti!

Herr Flick 11 maart 2022 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9917334)
Extreemrechts is zo slecht in serieus discussiëren dat ze meteen maar in post 1 over Nazi’s beginnen en hun eigen standpunt laten ontsporen. :twisted:

Helaba, aan uw eigen kent ge een ander he.

CUFI 11 maart 2022 23:07

Goren nazi, een afgeleide van nasi goring.

Het Verzet 11 maart 2022 23:10

Citaat:

Iemand goede Nazi's?

Och, alsof het nog wat uitmaakt wat er gezegd wordt.
Het gaat toch enkel nog om wie het gezegd heeft.
Alles in superlatieven.

Herr Flick 12 maart 2022 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9917373)
Goren nazi, een afgeleide van nasi goring.

is da met swastika noodles ?

Libro 12 maart 2022 08:10

Yo de fascisten, hoe hitlert het hier?

Den Ardennees 12 maart 2022 08:26

Ik was vorige week op reis in Duitsland, en moest vaststellen dat ik in de gesprekken met m'n reisgenoten meermaals wat stiller begon te spreken als het over de oorlog ging. Wat me bij mezelf de vraag deed stellen of ik nu zo vaak over die oorlog praat :|

Alleszins kon ik gelukkig zonder schaamte over het keizerrijk spreken. Zelfs met een lokale Duitser even gesproken over het feit dat keizer Wilhem ooit in dat stadje was gepasseerd :-D

Libro 12 maart 2022 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 9917524)
Ik was vorige week op reis in Duitsland, en moest vaststellen dat ik in de gesprekken met m'n reisgenoten meermaals wat stiller begon te spreken als het over de oorlog ging. Wat me bij mezelf de vraag deed stellen of ik nu zo vaak over die oorlog praat :|

Alleszins kon ik gelukkig zonder schaamte over het keizerrijk spreken. Zelfs met een lokale Duitser even gesproken over het feit dat keizer Wilhem ooit in dat stadje was gepasseerd :-D

Ze wisten zelfs nog tegen welke boom hij was gaan piesen?

Karel Martel B 12 maart 2022 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 9917524)

Dat is het triestige he.

Iedereen met een tijdmachine wil Hitler vermoorden, sommigen zelfs baby-hitler.

Niemand wil Franz-Ferdinand redden.

Den Ardennees 12 maart 2022 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9917534)
Ze wisten zelfs nog tegen welke boom hij was gaan piesen?

Haha neen, er was een schitterend kasteel in dat stadje, en daar had hij dus meermaals verbleven.

Nietzsche 12 maart 2022 12:02

Als iedereen nazi is, is het zijn van een nazi dan nog erg???

fox 12 maart 2022 12:13

Citaat:

Iemand goede Nazi's?

Ik denk dat de oorzaak ligt in het feit dat al die gasten die iedereen hier voor nazi aan het uitschelden waren nu beseft hebben dat ze eigenlijk zelf heel wat fascistische trekjes hebben. Dat moet serieus confronterend zijn voor die mensen. Je ziet ze dan ook telkens wild om zich geen schoppen.

Zipper 12 maart 2022 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 9917653)
Ik denk dat de oorzaak ligt in het feit dat al die gasten die iedereen hier voor nazi aan het uitschelden waren nu beseft hebben dat ze eigenlijk zelf heel wat fascistische trekjes hebben. Dat moet serieus confronterend zijn voor die mensen. Je ziet ze dan ook telkens wild om zich geen schoppen.

2

nabat54 12 maart 2022 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 9917653)

2

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be