![]() |
"Ik vind de oorlog tegen Oekraïne een misdaad"
https://www.hln.be/buitenland/piloot...daad~a0b3b2ad/
Benieuwd wat deze piloot mag verwachten. Als de modale Rus zo beetje bij beetje te weten komt wat het Russisch leger echt aan het uitvreten is in Oekraïne, zal de bevolking zich misschien (met de nadruk op misschien) gaan keren tegen het regime, al maak ik mij maar weinig illusies. |
Citaat:
En mochten wij weten wat onze soldaten uitvreten , we zouden ons ook tegen ons regime keren. Gelukkig informeert onze media ons niet daarover. |
Citaat:
|
Wel, ik niet. Los van losstaande gevallen van nodeloos geweld tegen burgers.
Iemand die mij met een molotovcocktail aanvalt mag ik ook uit zelfverdediging door zijn bol schieten dus nodeloos mag je daartoe niet rekenen... Ik ben namelijk oud genoeg om de naam Gorbatsjov nog te kennen en de brede betekenis van 'detente'... Nitwits wiens geheugen enkel teruggaat tot de vorig jaar moeten mij daarover dan ook niet de les komen spellen... |
Citaat:
De competitie hier is nochthans verschroeiend hard. Proficiat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Opmerkelijk hoe de complotterjes over klimaatverandering, 9/11, ... opeens allemaal fervent kopiëren wat ze leren op rt
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Iemand die zo'n toon aanslaat hoort niet thuis op dit forum. |
Citaat:
Dat is een verhaal voor kinderen, dat weet je toch? |
Citaat:
|
Citaat:
Het is idd godgeklaagd dat forumdeelnemers meer met de persoon van andere deelnemers bezig zijn, dan met het onderwerp. Inhoudelijke leegheid ? |
Intussen meldt de BBC dat de journaliste die gisteren in het live TV-journaal op één van de Russische staatszenders, de waarheid uitriep, spoorloos verdwenen is :-(
https://www.bbc.com/news/world-europe-60749279 ![]() |
17 maart en er komen berichten door dat in Mariopol het "Mariopol Drama Theater" zwaar beschadigd,mogelijk vernield is door Russische bommen of artillerie.
Dit zeer grote gebouw was algemeen (ook bij de Russen) bekend als verzamelplaats voor dakloze gezinnen,en als tussenstage voor diegenen die men probeert te evacueren.... ER is nog niks concreets over het aantal slachtoffers bekend..... Dat kan op de lijst van oorlogsmisdaden.Mr Putin kan nu amper nog een gesprekspartner zijn voor leiders van andere landen tenzij hij duidelijk en aantoonbaar met een gloeiend ijzer doorheen de lokale commandostruktuur gaat.... Dit is EXTREEM slordig en misdadig.Wie BESLIST bij de lokale Russische commandostructuur eigenlijk zoiets.? :-o (nu even wachten op het commentaar van de bekende "crew" van medeforummers die gaan beweren dat het een militair commandocentrum was.....) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be