![]() |
Goed nieuws: De VN grijpt eindelijk in!
het werd tijd!
https://www.republicworld.com/world-...ticleshow.html Citaat:
|
Citaat:
Ook Twitter maakt zich schuldig. BRON En wat met de banden tussen de CIA en Google? Big Tech. |
Citaat:
|
.
|
De VN
Herinner hun aude naam nog? "Volkenbond". Die "grepen" helemaal niet in. Welintegendeel. Laks en flut"maatregelen". Zodanig dat de enige manier die ze overlieten was dat er oorlog moest gevoerd worden om oorlog te vermijden. Dat, was WOII. De VN is als Eurosong. Veel geblaat, weinig wol, grote kost. De kenmerken van overheid. De luie asociale kwallen in de samenleving, met veel bombarie opzichtig hun bezigheden bedrijvende. Als je niks doet moet je veel lawaai maken, dan denken mensen dat je iets doet. |
Citaat:
|
Worden allemaal gecanceld:
Russische atletenDoor de Angelsaksen (die geen handel hebben met Rusland). En de EU (die wel handel heeft met Rusland) loopt er achter. |
Bewijs dat de VN een nutteloze organisatie is.
|
Citaat:
Russisch gas en russische olie is wat we echt moeten cancelen, ook als het pijn doet. Omdat we geen terroristen mogen sponsoren. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Het tiental Putin gatlikkers van het forum gaan zich dus moeten haasten om te emigreren naar hun paradijs. Niet vergeten een pot vaseline in uw valies te steken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die russialovers van hier moeten een poot worden uitgedraaid...:lol: Ik heb al dik spijt van al die door mij betaalde middelen die ik destijds mee heb helpen sturen naar Rusland tussen de jaren 1986 en 2010 in .... |
Citaat:
Dit is een strijd van systemen en waarden. Dictatuur vs democratie. Verdrukking vs vrijheid. De prijs aan de pomp is irrelevant, het enige dat telt is dat niets van die prijs naar de fascisten in rusland gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
Als het er op aan komt zie je wat iemand waard is. |
Citaat:
Jullie vergroten met elke post dat jullie plaatsen maar enkel mijn weerzin tegen dat concept dat jullie telkens weer tegen beter weten in hier vrijelijk mogen verdedigen .... Verachterlijk , dat is nu eenmaal wat er volgens mij het beste bij past om die posts te kunnen kadreren... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be