![]() |
Geen enkele actrice valt in de prijzen op eerste genderneutrale editie van Ensors.
Dealer" grote winnaar op Ensors met 9 awards, geen enkele actrice valt in de prijzen op eerste genderneutrale editie.
Ze doen er van alles aan om toch maar hip, modern en ... te zijn. Maar .... maar het werkt niet. Wat is het volgende dat ze gaan uitvinden om toch enkele actrices ne prijs te laten winnen? Quota invoeren? Och wacht eens, dat kan niet bij genderneutraliteit. Wanneer gaan ze eens inzien dat een vrouw een vrouw is en ne man ne man? Al de rest valt buiten categorie. |
Dat begrijp ik niet goed. Vrouwen kunnen beter acteren dan mannen heb ik de indruk.
|
Citaat:
Op het witte doek weet ik het eerlijk gezegd niet. |
Citaat:
Mads Mikkelsen. Noem nu vijf vrouwen die beter acteren met voorbeelden van hun werk. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Charlize Theron (in Monster) En geef maar eens vier mannen die zo veelzijdig zijn als onderstaande actrices en zowel fantastische komische als dramatische en tragische rollen hebben vertolkt : Kathy Bates Glenn Close Emily Watson Olivia Colman Maar ik had het eigenlijk meer over het echte leven. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
:lolabove::lolabove::lolabove:
dat hadden die politiek-correcte woke-idioten niet voorzien |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn maar 2 soorten mensen. Mannen en vrouwen.
Maar het is algemeen geweten dat mannen vrouwen overstijgen in alles wat ze doen. Amen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
John Kay & Steppenwolf - The Pusher (Live In Louisville) |
in eigen woke-voet geschoten....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be