![]() |
wat betekent de Z op de Russische tanks?
zou Putin zich laten inspireren door de film World War Z ?
https://en.wikipedia.org/wiki/World_War_Z_(film) |
heb ik gezien , is ok
|
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is wel jammer voor de russische propaganda natuurlijk. :lol: "Denazificatie" van een land en bevolking waar geen Nazi te bespeuren is, het kan niet missen dat de Russische soldaten weinig succes boeken. |
Citaat:
De azovkes steken het nochtans niet onder stoelen of banken dat ze graag hun rechterarm strekken. |
Citaat:
In de informatie-oorlog van Rusland tegen Oekraiene worden ze -uiteraard- voorgesteld als pure Nazi's terwijl dat veel te kocht door de bocht is. Het zijn ultra-nationalisten die een Joodse president volgen en die zelfs Joden tussen hun leden hebben. Vandaar de vraag : waar zijn die swastika's in Marioepol en bij de Oekraiense soldaten, inclusief Azov. Heb jij er al gezien in deze oorlog? Ik zie wel andere vreemde dingen overigens : |
Z is de laatste letter , is het voor geestelijk achtergestelden
|
|
1 Bijlage(n)
Gaat ge nu de naïeveling uithangen?
|
Citaat:
Je denkt dat je begrijpt wat die symbolen betekenen voor Oekraieners, ik vertel jou, als iemand die al 20 jaar in Oekraiene komt en die een halve Oekraiense familie heeft, dat je dat niet begrijpt. Het heeft niks me Nazisme te maken, het heeft ALLES met Anti-Rusland gevoelgens te maken. Maar dat is een nuance die misschien slecht uitkomt voor jou? |
Dat is de Z van Zjandarm (uit iets wat ik ooit eens hoorde)
Verschillende Russische vrachtwagens en tanks hebben de letter Z op de carrosserie gekalkt. Soms gaat het ook om andere symbolen, maar het is de Z die opvallend vaak terugkeert. Soms in een driehoek of een vierkant, maar telkens duidelijk met de bedoeling om op te vallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
heb ook nog maar een paar Lada gezien
|
Citaat:
|
Citaat:
En zo gedragen die Russische militairen zich ook. |
Zupermarkten leeghalen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be