![]() |
Oekraïne zal eurosong winnen volgens de bookmakers, en niet om de tekst of song.
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...?ocid=msedgntp
Volgens internationale bookmakers is Oekraïne de favoriet om het Eurovisiesongfestival te winnen. Oekraïne stuurt de groep Kalush Orchestra met het nummer "Stefania" naar de liedjeswedstrijd in de Italiaanse stad Turijn. De finale vindt plaats op 14 mei. De internationale bookmakers denken dat veel kijkers zullen stemmen op Oekraïne om hun solidariteit met het land te betuigen. In de lijst van de bookmakers staat de Italiaanse inzending Mahmood & Blanco op de tweede plek en de Zweedse Cornelia Jakobs op nummer drie met "Hold me closer". En als ze niet winnen, zijn we niet solidair geweest. Wat een grap. |
Titel: Oekraïne zal eurosong winnen volgens de bookmakers, en niet om de tekst of song.
Niet overdrijven. Als ze een mooi liedje presenteren, mij niet gelaten. |
Dat hadden ze vorig jaar al moeten doen imo.
|
Citaat:
Volgens mij dient zo'n liedjeswedstrijd, die me verder koud laat, niet voor. Voor mij moet de beste winnen, eender bij welk evenement, cultuur, sport, ... |
Citaat:
Ik volg dat niet. |
Weeral geen winst voor België. De Walen zijn nochtans aan de beurt.
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Zie eens hoe groot de solidariteit is: Bijlage 115922 Winnares van The Voice in Oekraïne treedt op voor bomvol Liers café De winnares van The Voice in Oekraïne heeft gisterenavond een benefietconcert gegeven in café De Zimmer in Lier. De zaal zat afgeladen vol. Anna Hodorovskaya vluchtte met haar moeder vanuit Kiev naar ons land. Ze kwam hier vijf dagen geleden aan. Bron: VRT NWS |
En we hadden gelijk hé.
|
Citaat:
Wat ze zongen maakte echt niets uit. |
Zoals ik al schreef, niet naar gekeken naar het songfestival daar ik nog steeds van mening ben dat er geen enkel songfestival liedje aanwezig was of dat feestje.
Verder 'leesgenot' |
Citaat:
En ik geef je gelijk, de liedjes van nu zijn een songfestival onwaardig. |
dat ze nu deze hit maar non stop op de radio draaien
|
Citaat:
De freakshow van deugmensen. :lol: |
Citaat:
Eurosong mag voor mij op de schop. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
PS: evenement schrijf je zo. |
Citaat:
Er is niks aan verloren. Maar 't moet nu ook niet met alle geweld. Zenders genoeg, of TV gewoon uit. Mogelijkheden zat. |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=G71c48O3j-s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be