![]() |
Poetin trekt zich terug uit EVRM, dit zegt veel, heel veel.
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...edgdhp&pc=U531
Zich terugtrekken uit het EVRM zegt zeer veel over de bedoelingen van Poetin. Wie stopt die waanzin(nige)? |
Gelet op de belangenverstrengeling van de Straatsburgse rechters met George Soros, en de rol van Soros in Oekraïne en Kazachstan, is dit besluit van het Kremlin slechts een voortzetting van ouder beleid, toen Soros uit Rusland gegooid werd.
Soros is een van die misdadigers die vaak begrijpelijke en soms terechte grieven van een aantal volken, zoals de Oekraïeners, misbruikt voor zijn agenda, die beslaglegging op de grote natuurlijke rijkdommen van Rusland door hem en zijn veelal Amerikaanse trawanten omvat. |
Citaat:
Kinderachtig. ADDENDUM: Wacht, iemand haalde er direct sisto-presto Soros bij. Heerlijk :lol: |
Soros... :roll:
![]() |
Citaat:
Citaat: Als Rusland lid af is, kunnen Russen hun recht niet meer halen bij het mensenrechtenhof in Straatsburg. Ook moeten ze mogelijk vrezen voor bijvoorbeeld de terugkeer van de doodstraf. |
Citaat:
Live and let die Ostend. Trouwens de garnaalkroketten uit de Ensor Galerij trokken op niks meer! (2014-2018 orso taste bud ervaring) :x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Kontni laten Kjoe: Ikke echte Belg... :lol:) |
Citaat:
Kijk, de oorlog in Oekraïenen slaagt er toch in ogen te openen. 't Is een begin. Nu nog voor de wandaden van het Russische leger zelf! |
Merde, mijn nieuwjaars wens naar de Schoof zijn bamboespieltje.
'k Had mezelf voorgenomen minder direct/eerlijk te zijn naar ouwe Kjoe toe. Godverdomme. |
Citaat:
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor leden van de EU ligt dat iets anders, de EU kan die wel sanctioneren. |
Ik meen mij te herinneren dat aardig wacht rechties op dit forum dat EVRM ook serieus in vraag stelden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Das voor de Chinezen. Voila. :rofl: |
We hebben met dat sars2 virus gezien wat mensenrechten waard zijn voor ALLE overheden...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be