![]() |
Stel je hebt nog 3 tot 5 jaar te leven...
Wat doet u met uw levensjaren?
Breaking bad style ? :) |
Citaat:
|
Bij de laastse 6 weken zuip ik heel mijn whiskey voorraad op. In die 5 andere jaren, gesteld dat ik genoeg geld heb ga ik de 7 wereld zeeen bevaren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mocht ik natuurlijk Poetin noemen en weten dat ik nog 5 jaar te trekken heb, ... :twisted: |
Citaat:
Ik doe gewoon verder zoals ik bezig ben want anders zou ik nu fout bezig zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk als ik hier alles dat ik op DVD heb en in mijn boekenkast staat nog moet doornemen ook ga je me het 5 jaar eerder moeten komen zeggen . |
Citaat:
Scherpenheuvel zit er zeker ook nog in. |
Citaat:
en reizen |
Live and let die.
Citaat:
2. Reizen zoals voor de Covid era: culinair zonder toerist valkuilen. 3. Dat laatste lijntje van jou: bull's-eye! 4. Indien internet connectie blijvend beschikbaar: regelmatig hier een paar forummers PAjen en afzeiken, gevolgd door een ban om Ponti te vriend & bezig te houden. :-P. |
Citaat:
zo je komt dat rond punt over gestrompeld en je ziet die kraamekes met heiligenprullaria of lieve vrouw merchanidse ... de koepel en je stort dood neer ter aarde... wat een einde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou ik op 5 jaar een citybuster te pakken kunnen krijgen?
Lijkt me een mooi afscheidscadeau aan de wereld, een verdampt Brussel als de voltallige EU raad daar aan't zetelen is in afwachting van dikke cadeaus. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be