Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Stel je hebt nog 3 tot 5 jaar te leven... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=264033)

CUFI 16 maart 2022 22:32

Stel je hebt nog 3 tot 5 jaar te leven...

Wat doet u met uw levensjaren?
Breaking bad style ? :)

Henri1 16 maart 2022 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9921341)

Dan neuk ik me alle dagen 12 keer suf.

Herr Flick 16 maart 2022 22:40

Bij de laastse 6 weken zuip ik heel mijn whiskey voorraad op. In die 5 andere jaren, gesteld dat ik genoeg geld heb ga ik de 7 wereld zeeen bevaren.

Henri1 16 maart 2022 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9921352)
Bij de laastse 6 weken zuip ik heel mijn whiskey voorraad op. In die 5 andere jaren, gesteld dat ik genoeg geld heb ga ik de 7 wereld zeeen bevaren.

Ik had meer verwacht van Herr Flick. :-P

Herr Flick 16 maart 2022 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9921351)
Dan neuk ik me alle dagen 12 keer suf.

dat steekt tegen op den duur. ;-)

Herr Flick 16 maart 2022 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9921353)
Ik had meer verwacht van Herr Flick. :-P

Rustig aan he Henri, als je weet dat je maar 5 jaar meer te trekken hebt. rustig dobberen op de oceaan.

Mocht ik natuurlijk Poetin noemen en weten dat ik nog 5 jaar te trekken heb, ... :twisted:

Dadeemelee 16 maart 2022 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9921352)

Dat hangt uiteraard af van de whiskey voorraad die men heeft. ;-) En gaan reizen? Dan kom je toch maar in tourist traps.

Ik doe gewoon verder zoals ik bezig ben want anders zou ik nu fout bezig zijn.

Herr Flick 16 maart 2022 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9921357)
Dat hangt uiteraard af van de whiskey voorraad die men heeft. ;-) En gaan reizen? Dan kom je toch maar in tourist traps.

niet gewoon reizen he, het soort reizen waar ge tijd voor nodig hebt, geen vliegtuigen of enkel daar waar het nodig is, boten , treinen, maar dan niet in 80 dagen.

CUFI 17 maart 2022 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9921368)
niet gewoon reizen he, het soort reizen waar ge tijd voor nodig hebt, geen vliegtuigen of enkel daar waar het nodig is, boten , treinen, maar dan niet in 80 dagen.

Ik moet de GR5 nog doen. We waren daarop aan het voorbereiden, maar toen corona.

Herr Flick 17 maart 2022 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9921370)
Ik moet de GR5 nog doen. We waren daarop aan het voorbereiden, maar toen corona.

Ja dat trekt er al meer op, maar alle dagen wandelen is er wat veel aan als ge nog 5 jaar te trekken hebt.

Natuurlijk als ik hier alles dat ik op DVD heb en in mijn boekenkast staat nog moet doornemen ook ga je me het 5 jaar eerder moeten komen zeggen .

CUFI 17 maart 2022 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9921376)
Ja dat trekt er al meer op, maar alle dagen wandelen is er wat veel aan als ge nog 5 jaar te trekken hebt.

Natuurlijk als ik hier alles dat ik op DVD heb en in mijn boekenkast staat nog moet doornemen ook ga je me het 5 jaar eerder moeten komen zeggen .

Als het nog gaat, zou ik dat zeker te voet doen. Wel met de trein naar de Hoek van Holland. Rugzakske vol en gaan.
Scherpenheuvel zit er zeker ook nog in.

koe de poing 17 maart 2022 02:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9921341)

terug beginnen roken :oops:

en reizen

Jay-P. 17 maart 2022 02:22

Live and let die.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9921357)

1. Geen whiskey, ik prefereer whisky.
2. Reizen zoals voor de Covid era: culinair zonder toerist valkuilen.
3. Dat laatste lijntje van jou: bull's-eye!

4. Indien internet connectie blijvend beschikbaar: regelmatig hier een paar forummers PAjen en afzeiken, gevolgd door een ban om Ponti te vriend & bezig te houden. :-P.

Herr Flick 17 maart 2022 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9921379)
Als het nog gaat, zou ik dat zeker te voet doen. Wel met de trein naar de Hoek van Holland. Rugzakske vol en gaan.
Scherpenheuvel zit er zeker ook nog in.

Scherpenheuvel zien en sterven,...

zo je komt dat rond punt over gestrompeld en je ziet die kraamekes met heiligenprullaria of lieve vrouw merchanidse ... de koepel en je stort dood neer ter aarde... wat een einde.

koe de poing 17 maart 2022 07:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 9921391)
terug beginnen roken :oops:

en reizen

oh, en een roze dildo tekenen op het raam van Baert Dewever.

CUFI 17 maart 2022 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9921439)
Scherpenheuvel zien en sterven,...

zo je komt dat rond punt over gestrompeld en je ziet die kraamekes met heiligenprullaria of lieve vrouw merchanidse ... de koepel en je stort dood neer ter aarde... wat een einde.

Dat is het christelijke mekka.

Herr Flick 17 maart 2022 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 9921448)
oh, en een roze dildo tekenen op het raam van Baert Dewever.

waarom een roze, ... ? ik denk dat hij meer valt op een geel zwarte met zo een rood ronddraaiend kopje.

Herr Flick 17 maart 2022 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9921456)
Dat is het christelijke mekka.

Geef toe , het is een schoner scenario, dan uw laatste doodreutel in uwe zetel terwijl ge uw blaas nog eens voor een laatste keer ontspant.

maddox 17 maart 2022 08:31

Zou ik op 5 jaar een citybuster te pakken kunnen krijgen?

Lijkt me een mooi afscheidscadeau aan de wereld, een verdampt Brussel als de voltallige EU raad daar aan't zetelen is in afwachting van dikke cadeaus.

Herr Flick 17 maart 2022 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9921467)
Zou ik op 5 jaar een citybuster te pakken kunnen krijgen?

Lijkt me een mooi afscheidscadeau aan de wereld, een verdampt Brussel als de voltallige EU raad daar aan't zetelen is in afwachting van dikke cadeaus.

De prijs van de meststof is ook al omhoog aan het gaan. Het zou een nobel initiatief zijn, ge gaat daar ineens met veel volk aan de poort van de hel staan. ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be