Universalia |
18 maart 2022 16:31 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer
(Bericht 9922265)
Hij zal dan toch nog even moeten doorduwen tot Polen als hij Auschwitz terug wil opstarten om smerige niet-Russen uit te roeien.
|
Volgens enkele berichten vallen er bommen niet echt ver van de Poolse grens.
Forumlid Knuppel stelde zich de vraag waar de mooipraters van Poetin gebleven zijn?
Volgens mij zijn die ver zoek want de gruwelijke acties waar Poetin het commando voor gegeven heeft of hij daar veel fans met gaat krijgen dat lijkt mij wreed twijfelachtig.
Ik stelde de vraag al eerder daar het eigenlijk allemaal te doen was om een NAVO lidschap dat Zelenski wilde voor de Oekraïne te blokkeren op een wel héél verschrikkelijke moordende manier.
Op huidig ogenblik (niet zeker van of dat bericht echt klopt want er zijn zoveel FAKE berichten de laatste tijden)
Zelensky beschuldigt NAVO van zwakte
Een oorlog die zeker geen goede kan opgaat. :roll:
p.s.
Citaat:
De Oekraïense president Volodymyr Zelensky heeft zondag gezegd dat het een kwestie van tijd is totdat Russische raketten de NAVO-gebieden bereiken. De Oekraïense stad Lviv, 20 kilometer van de Poolse grens, werd zondag voor het eerst door de Russen gebombardeerd. Daarbij kwamen 35 burgers om het leven.
|
BRON
Ik vind dat het meer begint te lijken op dat men wil dat de NAVO landen er bij betrokken geraken en dat is echt wel foute boel. :magniet:
|