Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   N-VA heeft Panda-Wever - Vooruit overtreft dat met zingend konijnen-zever (https://forum.politics.be/showthread.php?t=264074)

De Rode Willem 19 maart 2022 14:55

N-VA heeft Panda-Wever - Vooruit overtreft dat met zingend konijnen-zever

Kunnen politiekers die zich half of heel belachelijk maken in programma's voor simpele zielen nog het serieux voorwenden om een federale politieke rol te vervullen ?

Voor mij niet. Wat het zingend konijn doet is volgens mij appeleren aan politiek volledig ongeïnteresseerden zo dat ze misschien in het kieshokje gaan denken...ik ken er geen ene maar die was toch leuk als panda of zingend konijn.

Ik vind het een nieuw dieptepunt in de serieux van de politiek. Hersenloos dom.
Wat is er allemaal opzij gezet om dit onnozel gezwam te kunnen laten doorgaan ? Is dat nog verantwoord ?

Mijn antwoord...neen !
Rousseau leek mij een frisse verschijning in de politiek. Jong en toch al leiderskwaliteiten tonen. Samen met een Sammy Mahdi of een Tom van Grieken op zijn zeldzame betere momenten.
Maar de Conner valt af....zingende konijnen horen thuis in Alice in Wonderland. Niet in de Belgische politiek.

Max van Dietschland 19 maart 2022 15:10

Ik vind dat nog niet zo slecht. Het verschaft tenminste het voordeel van de duidelijkheid over het niveau van onze politiek. :twisted:

Karel Martel B 19 maart 2022 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 9922972)
Ik vind dat nog niet zo slecht. Het verschaft tenminste het voordeel van de duidelijkheid over het niveau van onze politiek. :twisted:

Om iets preciezer te zijn, het verschaft duidelijkheid over de macht van de media.

MORPHEUS 19 maart 2022 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9922967)
Kunnen politiekers die zich half of heel belachelijk maken in programma's voor simpele zielen nog het serieux voorwenden om een federale politieke rol te vervullen ?

Voor mij niet. Wat het zingend konijn doet is volgens mij appeleren aan politiek volledig ongeïnteresseerden zo dat ze misschien in het kieshokje gaan denken...ik ken er geen ene maar die was toch leuk als panda of zingend konijn.

Wat is er allemaal opzij gezet om dit onnozel gezwam te kunnen laten doorgaan ? Is dat nog verantwoord ?

Mijn antwoord...neen !
Rousseau leek mij een frisse verschijning in de politiek. Jong en toch al leiderskwaliteiten tonen. Samen met een Sammy Mahdi of een Tom van Grieken op zijn zeldzame betere momenten.
Maar de Conner valt af....zingende konijnen horen thuis in Alice in Wonderland. Niet in de Belgische politiek.

De slimste mens daarintegen

Dat is niveau

Anselmo 19 maart 2022 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MORPHEUS (Bericht 9923000)

Dat is niveau

Voor zover ik mij herinner heeft BDW zijn deelname aan dat programma vrijwillig afgebroken omdat de politieke situatie zijn aandacht opeiste.

MORPHEUS 19 maart 2022 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 9923013)
Voor zover ik mij herinner heeft BDW zijn deelname aan dat programma vrijwillig afgebroken omdat de politieke situatie zijn aandacht opeiste.

Dat zijn tweede deelname

Witte Kaproen 19 maart 2022 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 9922972)

Het wekelijks optreden van "Mateke" in een konijnenpak illustreert de angst die Vooruit heeft om voorbijgestoken te worden door de PVDA.

Hij haalt letterlijk alles uit de kast in een poging om dit nog te verhinderen.

MORPHEUS 19 maart 2022 17:57

Citaat:

Mijn antwoord...neen !

Zie hem gaan
Zie hem gaan
Met zijn basket sloefkes aan

Knuppel 22 maart 2022 10:32

Citaat:

Mijn antwoord...neen !

Konijn Conner onthult de ultieme Stevaert-verschijning.

https://sanctorumblog.wordpress.com/...-verschijning/

Knuppel 22 maart 2022 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MORPHEUS (Bericht 9923019)
Dat zijn tweede deelname

Citaat:

Met 4 deelnames en 3 overwinningen was Bart De Wever automatisch één van de finalisten van de 'Allerslimste Mens ter Wereld'.

N-VA voorzitter én politiek onderhandelaar Bart De Wever kreeg veel kritiek te verwerken op zijn deelname. Die commentaar is hij nu zo beu dat hij besloot om niet mee te doen in de finale. 'Elk woord dat je uitspreekt, kan uitgroeien tot een staatszaak. Het is geen spelletje meer', vertelt Bart De Wever in Het Nieuwsblad.

De Wever benadrukt dat de politieke onderhandelingen steeds zijn prioriteit zijn geweest. Bij zijn deelname aan de reguliere afleveringen klonk het namelijk geregeld erg kritisch dat hij zijn deelname aan 'De Allerslimste' belangrijker zou hebben gevonden dan de regeringsvorming. Dat ontkent Bart De Wever met klem. 'De opnames vonden plaats op 30 december en op 3 januari op een moment dat andere politici op de latten stonden of aan de kalkoen zaten. Niemand in de Wetstraat heeft mij die dagen gemist', aldus De Wever in Het Nieuwsblad.
https://tvvisie.be/nieuws/belgie/bar...te-mens_41848/

Knuppel 22 maart 2022 10:53

Twitter · 23 uur geleden

Citaat:

Konijn Conner geen tijd deze morgen om standpunt van zijn partij te verduidelijken ivm. kerncentrales in de ochtendradio. Gaf voorrang om 3 uur te zingen op Q Music....???????????????? Van een flierefluiter gesproken...

Universalia 22 maart 2022 11:01

Vooruit met de 'geit' zou ik zeggen??? :roll:

Rudy 22 maart 2022 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 9922984)
Om iets preciezer te zijn, het verschaft duidelijkheid over de macht van de media.

De commerciële media zijn enkel geïnteresseerd in kijkcijfers.

Henri1 22 maart 2022 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MORPHEUS (Bericht 9923000)

Dat is niveau

Basse-classe is ook klasse hé.

Henri1 22 maart 2022 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9924533)
De commerciële media zijn enkel geïnteresseerd in kijkcijfers.

Politiekers enkel in "stemmen".

Dat geldt dus voor alle politiekers, ook Rousseau en zeker ook De Wever.

reservespeler 22 maart 2022 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9924535)
Politiekers enkel in "stemmen".

Dat geldt dus voor alle politiekers, ook Rousseau en zeker ook De Wever.

Het zou van domheid getuigen om daar niet in geïnteresseerd te zijn.

Henri1 22 maart 2022 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9924561)
Het zou van domheid getuigen om daar niet in geïnteresseerd te zijn.

Dus (Mateke) Rousseau is volgens u niet dom. Genoteerd.

Xenophon 22 maart 2022 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9924576)

Dom waarschijnlijk niet- tenzij hij echt FVDB zijn marionet is, puberaal eerder.

Zipper 22 maart 2022 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9924576)

Echt dom waarschijnlijk niet, wel totaal inhoudloos.

daiwa 22 maart 2022 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9924601)
Echt dom waarschijnlijk niet, wel totaal inhoudloos.

Als je iets tekent waarvan je achteraf zélf zegt dat je er eigenlijk niet veel van kent ben je volgens mij toch niet van de slimsten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be