![]() |
De nief Miss België
Wij zijn gelukkig voor de professionele zweefteef Chayenne Van Aarle
De kersverse Miss groeide op in kasteel Izegrim in Geraardsbergen. Met daaromheen een gigantisch domein met kamelen, lama’s, zebra’s en wat nog meer. We mogen dan ook spreken van een gemiddeld Belgisch meisje. maar... klein detail... is ze niet wat... euh... hoe zeg je dit vriendelijk... de winnares van de persoonlijkheid boven verpakking ? ![]() ![]() Enfin, we gunnen Chayenne haar botox en haar gooi naar de vergetelheid. Verder hopen we dat haar ouders ooit bijles krijgen in roodhuiderij |
Citaat:
|
Ze lijkt wat op die van dat transkoppel in Nederland.
|
eigenlijk is dat niet inclusief genoeg, ik vind dat de nieuw miss belgie een zich als vrouw indentificerende man moet zijn.
|
timeout
|
Wat wil je zeggen? Net zoals in de muziekindustrie. De labels, merken en computers doen het geld rijven voor je. Autotune.
Zij moet zwijgen en "mooi" wezen. En zelfs dat is mislukt? Stuur een zwart-wit foto dat maskeert je bewerkte smoel... |
wel Caroline Gennez heeft een mooie zwart
|
wit
|
het zit zo : bruine vest _ zwarte vest _ blauw kostuum en nu achteruit
|
Heeft die zich met Nutella moeten insmeren om er niet te blank uit te zien om te kunnen winnen ? 8O :-D
|
Ze ziet er identiek uit zoals de Vivaldi regering, monsterlijk.:eggface:
|
Citaat:
|
Chayenne…
Wtf? Ciro Romeo… Wtf? Wat bezielt die ouders toch? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het geen mooie maar laat ik het houden op: Over smaken en kleuren valt niet te twisten. :| p.s. En zonnebanken of een zonnekanon is volgens sommigen niet echt de beste optie wegens kankerverwekkende eigenschappen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die transgenders kunnen het toch niet echt wegsteken hé?
|
Citaat:
Dat zou er nog moeten aan mankeren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be