Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Anuna De Wever: mensen moeten in therapie gaan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=264221)

daiwa 27 maart 2022 23:42

Anuna De Wever: mensen moeten in therapie gaan

Al lang gedacht dat er iets mis mee was en het komt nog uit ook.

Citaat:

De Wever geeft hen een goede raad: ze moeten in therapie gaan. "Ik doe dat al sinds mijn achtste. Als je inzicht hebt in jezelf, kun je ook rationeler nadenken en betere beslissingen nemen."

https://www.redactie24.be/overig/anu...edium=facebook

maddox 28 maart 2022 03:46

Aan uwzelf ken je een ander?

Maar , welke therapeuten bezoekt dat wicht?

Herr Flick 28 maart 2022 08:53

Dat verklaart ineens een heleboel natuurlijk...

maddox 28 maart 2022 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9928801)

Weer zo'n kip en ei situatie.
Wat was er eerst, "een probleem" of "de therapeuten"?

Xenophon 28 maart 2022 09:39

Citaat:

Zarathustra De Wever:
Als je inzicht hebt in jezelf, kun je ook rationeler nadenken en betere beslissingen nemen.
Zoals daar o.a. zijn, stoppen met naar school gaan want er komt een hittegolf waardoor we allemaal op zes uur dood zijn.

Als dat niet rationeel is dan weet ik het ook niet meer.

Vlad 28 maart 2022 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9928801)

Gij had dat nog niet door ofwa ? :lol: Dat is met alle wokes zo. Allemaal in therapie, meestal bij het slechtste soort therapeuten dat er bestaat: Freud en Lacans kwakzalver psychoanalytische nakomelingen, nieuwerwetse priesters. En links wil dat iedereen in therapie gaat, daarom dat hele gendergedoe en de afbraak van de binaire traditie, de laatste houvast die mensen hebben om een gezonde identiteit te vormen. Als je kinderen van kindsaf aan het twijfelen zet over hun geslacht belanden ze allemaal een voor een op de sofa bij de psycholoog. Dan heb je geen onmenselijke communistische heropvoedingskampen nodig, iedereen laat zich vrijwillig heropvoeden bij de psycholoog.

reservespeler 28 maart 2022 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9928803)
Weer zo'n kip en ei situatie.
Wat was er eerst, "een probleem" of "de therapeuten"?

Dat is toch duidelijk hé.

De Therapeuten waren er eerst.

DewareJakob 28 maart 2022 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 9928664)

Trechtertje in het hoofd. En dan volgieten met groen-rode smurrie. Zo schat ik haar voorbeeld van therapie in.

No Apologies 28 maart 2022 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 9928664)

Oei. Het eindprodukt Anuna is niet bepaald reclame voor therapeuten.

BigF 30 maart 2022 05:56

Dat wicht moet toch iets doen om een beetje in de aandacht te blijven lopen eh?

Sinds corona en Oekraine de voorpagina's hebben overgenomen zijn alle middelen goed om toch nog maar eens in de kijker te lopen.

Wat is er trouwens geworden van haar en haar aanhang? Houden die nog steeds school-stakingen of werd het allemaal een beetje te veel en te langdradig?

maddox 30 maart 2022 06:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 9930394)

Da's aan de media om dat te beslissen.

Citaat:

Sinds corona en Oekraine de voorpagina's hebben overgenomen zijn alle middelen goed om toch nog maar eens in de kijker te lopen.
Misschien semi naakt op de Gay Pride parade rondbanjeren?
Of een roos ballet organiseren?
Citaat:

Wat is er trouwens geworden van haar en haar aanhang? Houden die nog steeds school-stakingen of werd het allemaal een beetje te veel en te langdradig?
Tijdens corona was er niet genoeg schooltijd om deftig te kunnen klimaatstaken.

CUFI 30 maart 2022 08:55

Ja, maar ik zou NOOIT naar psychiaters of psychologen gaan die van de overheid zijn.
Ge gaat best bij iemand die niet volgens een protocol moet blaten en/of afhangt van vertegenwoordigers.
Die derde rijkers testen zelfs pillen die zelfmoord kunnen opwekken op kinderen.

Herr Flick 30 maart 2022 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9928866)
Gij had dat nog niet door ofwa ? :lol: Dat is met alle wokes zo. Allemaal in therapie, meestal bij het slechtste soort therapeuten dat er bestaat: Freud en Lacans kwakzalver psychoanalytische nakomelingen, nieuwerwetse priesters. En links wil dat iedereen in therapie gaat, daarom dat hele gendergedoe en de afbraak van de binaire traditie, de laatste houvast die mensen hebben om een gezonde identiteit te vormen. Als je kinderen van kindsaf aan het twijfelen zet over hun geslacht belanden ze allemaal een voor een op de sofa bij de psycholoog. Dan heb je geen onmenselijke communistische heropvoedingskampen nodig, iedereen laat zich vrijwillig heropvoeden bij de psycholoog.

Ja kijk ik had natuurlijk zelf wel al door dat iets grondig mis is in de bovenkamer van Anuna en die Zweedse trol maar ik ben zelf geen psy.

Ik vind het eerder raar dat mensen die nog zo jong zijn al nood hebben aan een psychiater of therapeut. Tenzij je natuurlijk zit met mensen die serieuze aandoeningen hebben of een zwaar trauma te verwerken hebben. Maar dat is iets helemaal anders en die gaan zich meestal ook niet bezighouden met aandachtshoererij.

Is die acuute vorm van aandachts "gebrek" nu aangepraat door de psych en omgeving, of is dat iets wat zich ontwikkeld door de endorfines die vrijkomen bij het duimpje omhoog op faecesbook ?

Herr Flick 30 maart 2022 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 9929217)
Oei. Het eindprodukt Anuna is niet bepaald reclame voor therapeuten.

ik denk dat je er beter niks aan doet.

ze eens goed laten sexen of zo , maar zeker niet naar een therapeut sturen, dan gaat het zeker fout.

CUFI 30 maart 2022 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9930538)
Ja kijk ik had natuurlijk zelf wel al door dat iets grondig mis is in de bovenkamer van Anuna en die Zweedse trol maar ik ben zelf geen psy.

Ik vind het eerder raar dat mensen die nog zo jong zijn al nood hebben aan een psychiater of therapeut. Tenzij je natuurlijk zit met mensen die serieuze aandoeningen hebben of een zwaar trauma te verwerken hebben. Maar dat is iets helemaal anders en die gaan zich meestal ook niet bezighouden met aandachtshoererij.

Is die acuute vorm van aandachts "gebrek" nu aangepraat door de psych en omgeving, of is dat iets wat zich ontwikkeld door de endorfines die vrijkomen bij het duimpje omhoog op faecesbook ?

https://m.youtube.com/watch?v=WBZJJnTbUIQ

No Apologies 31 maart 2022 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 9930394)

Ze kunnen niet meer school-staken omdat ze door het tekort aan leerkrachten bijna geen les meer hebben. Als er terug minder leraars ziek zijn en het beter weer wordt zal Anuna de boel wel weer oppoken. Per slot van rekening zit ze nu toch al wel lang op haar honger wat media belangstelling betreft. En dan heeft het wicht nog de pech dat die vervelende oorlog met zo veel aandacht gaat lopen. Ze zal vast hopen dat die in mei voorbij is.

jad°relen°ir 31 maart 2022 21:08

Met mensen die zichzelf trachten te verbeteren, is er niets mis..

En het doel heiligt de middelen.. Of dat nu met therapie, begeleiding, mental coaching, personal training.... of met medicatie, hypnose, gesprekken, met.... wat boeit het? Mensen die hulp nodig hebben, moeten worden geholpen.

Punt is dat het goed moet worden uitgevoerd.. en daarover twijfel ik toch als ik den annoen bezig hoor.... :|:-)

fred vanhove 31 maart 2022 22:44

Zou zo een oorlog kwaad kunnen voor het milieu zie klimaat ? Anders moeten die jongeren maar eens naar Moskou gaan om daar wat te gaan protesteren.

Ik zou zeggen ga daar waar de lamp brandt.

Universalia 1 april 2022 08:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9931768)
Zou zo een oorlog kwaad kunnen voor het milieu zie klimaat ? Anders moeten die jongeren maar eens naar Moskou gaan om daar wat te gaan protesteren.

Ik zou zeggen ga daar waar de lamp brandt.

Leren van het duister, dan is het licht aan het einde van de tunnel best welgekomen?

p.s.

Anuna De Wever: "Ik ben niet graag activist. Dit is voor mij géén hobby. Maar het moet, om politieke druk te zetten"

Als de groene winkel maar draait? :|

Onzijdig 1 april 2022 09:50

Iemand met zo een verengt zicht is even gevaarlijkste als een dictator.
Alleen hun gedachte en instelling telt. Dat zijn echte malloten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be