![]() |
Anuna De Wever: mensen moeten in therapie gaan
Al lang gedacht dat er iets mis mee was en het komt nog uit ook.
Citaat:
|
Aan uwzelf ken je een ander?
Maar , welke therapeuten bezoekt dat wicht? |
Dat verklaart ineens een heleboel natuurlijk...
|
Citaat:
Wat was er eerst, "een probleem" of "de therapeuten"? |
Citaat:
Als dat niet rationeel is dan weet ik het ook niet meer. |
Citaat:
|
Citaat:
De Therapeuten waren er eerst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat wicht moet toch iets doen om een beetje in de aandacht te blijven lopen eh?
Sinds corona en Oekraine de voorpagina's hebben overgenomen zijn alle middelen goed om toch nog maar eens in de kijker te lopen. Wat is er trouwens geworden van haar en haar aanhang? Houden die nog steeds school-stakingen of werd het allemaal een beetje te veel en te langdradig? |
Citaat:
Citaat:
Of een roos ballet organiseren? Citaat:
|
Ja, maar ik zou NOOIT naar psychiaters of psychologen gaan die van de overheid zijn.
Ge gaat best bij iemand die niet volgens een protocol moet blaten en/of afhangt van vertegenwoordigers. Die derde rijkers testen zelfs pillen die zelfmoord kunnen opwekken op kinderen. |
Citaat:
Ik vind het eerder raar dat mensen die nog zo jong zijn al nood hebben aan een psychiater of therapeut. Tenzij je natuurlijk zit met mensen die serieuze aandoeningen hebben of een zwaar trauma te verwerken hebben. Maar dat is iets helemaal anders en die gaan zich meestal ook niet bezighouden met aandachtshoererij. Is die acuute vorm van aandachts "gebrek" nu aangepraat door de psych en omgeving, of is dat iets wat zich ontwikkeld door de endorfines die vrijkomen bij het duimpje omhoog op faecesbook ? |
Citaat:
ze eens goed laten sexen of zo , maar zeker niet naar een therapeut sturen, dan gaat het zeker fout. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Met mensen die zichzelf trachten te verbeteren, is er niets mis..
En het doel heiligt de middelen.. Of dat nu met therapie, begeleiding, mental coaching, personal training.... of met medicatie, hypnose, gesprekken, met.... wat boeit het? Mensen die hulp nodig hebben, moeten worden geholpen. Punt is dat het goed moet worden uitgevoerd.. en daarover twijfel ik toch als ik den annoen bezig hoor.... :|:-) |
Zou zo een oorlog kwaad kunnen voor het milieu zie klimaat ? Anders moeten die jongeren maar eens naar Moskou gaan om daar wat te gaan protesteren.
Ik zou zeggen ga daar waar de lamp brandt. |
Citaat:
![]() p.s. Anuna De Wever: "Ik ben niet graag activist. Dit is voor mij géén hobby. Maar het moet, om politieke druk te zetten" Als de groene winkel maar draait? :| |
Iemand met zo een verengt zicht is even gevaarlijkste als een dictator.
Alleen hun gedachte en instelling telt. Dat zijn echte malloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be