![]() |
Welke landen en groepen steunen Rusland nog?
Welke landen en groepen (buiten Rusland) steunen Rusland nog?
Syrie en Wit Rusland zijn de meest pregnante voorbeelden maar ook veel populisten in europa steunen Poetin's oorlog Hier een demo in Duitsland afgelopen weekeinde ![]() https://www.youtube.com/watch?v=w_kAC_5alLs ![]() |
|
De economie van Cyprus draait voor een groot deel op de Russische toeristen en oligarchen. Dat lijkt mij dus niet zo moeilijk om wat sympathisanten bij elkaar te brengen.
In Duitsland en andere westerse landen (België incluis) zijn het waarschijnlijk haters van Amerika, de navo, de EU en de westerse manier van leven en vrijheden. Die zijn voor Rusland uit het principe "de vijand van mijn vijand is mijn vriend". Weinigen zullen echt sympathie voelen voor de Russische oorlog denk ik. Misschien dat alleen Servië eerlijk vóór Rusland is door een lange historische verbondenheid als "verdedigers" van de Slavische geschiedenis en cultuur. |
Citaat:
Maar ik heb niks tegen die mensen. Dat is meestal goed personeel en moet je ook niet te veel betalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
dwarsliggers zijn er altijd en overal
|
Indertijd had je hier toch ook zo'n vereniging die heette "vrienden van de Sovjetunie". Ken iemand die daar bij was:roll:
|
Welke landen voeren geen sancties tegen Rusland?
Welke landen hebben nog handelsbetrekkingen met Rusland? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch wou ik graag weten welke (schurkenstaten). |
Eigenlijk is het enkel de VS en zijn vazallen, of zoals wij zeggen , de internationale gemeenschap, die een boycot organiseren, de rest van de wereld doet gewoon zijn ding.
|
Ik steun Rusland niet, maar begrijp ze wel omdat ik contacten heb met Russische nationalisten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vooral moslimlanden en Afrikaanse landen zijn eerder op de hand van Rusland. In Zuid Afrika eist de witte Engelstalige gemeenschap sancties tegen Rusland maar is vooral de zwarte gemeenschap sterk tegen. |
Citaat:
Zuid-Afrika is een geval apart, men zit daar nog met de erfenis van de ANC debielen, Na Nelson Mandela is er geen fatsoenlijke leider meer geweest |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be