![]() |
Ben je in therapie of ooit in therapie geweest ?
Naar aanleiding van deze draad ...
|
Nog nooit in therapie geweest.
|
Nee, ik denk dat ik die ook vierkant zou uitlachen als ze met hun semi wetenschappelijke zever afkomen.
|
Citaat:
:D |
Citaat:
Alleen de hele slimme die even psychopatische trekjes vertonen als jezelf gaan dat door hebben, dan weet je eigenlijk dat je ne goeien hebt. https://www.youtube.com/watch?v=Cc26Q3CW95Q |
Citaat:
Zulk gedrag lijkt heel erg op zelf-sabotage. |
Citaat:
|
1 keer van de bedrijfsarts naar huis gestuurd omdat mijn bloeddruk 18 stond en ik er vrij opgefokt bijliep.
Bon, op consultatie bij de huisarts en vandaar bij een psycholoog gestuurd. Die flipper liet me per kwartier noteren waar ik mee bezig was. Een maand volgehouden en tot de vaststelling gekomen dat het invullen van dat document me nog extra stress bezorgde omdat ik me schuldig voelde als ik een kwartier niet kon verantwoorden.... Het dan toch maar zelf wat rustiger aan gaan doen... |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik mijn predicties voor het eerst lanceerde was een andere relatie tot ze systematisch uitkwamen. Die tijd toch... “Tijd” is de magie om tot “told you so” te komen. Daarom is den Geest in de goede strijd van het geloof nodig, miljoenen verbonden zielen met een paar predikers van God is geen te onderschatten zaak. Daarom is therapie wel eens goed, wie is hier nu de zot? Maar ik herhaal, als deze gang van zaken normaal is, etiketteer mij dan maar krankjorum. |
Nee en ik kan me maar moeilijk voorstellen dat ik dat ooit ga nodig hebben. Als iets me teveel stress bezorgd dan verwijder ik dat uit mijn leven. Ik heb dat altijd zo gedaan en dat werkt prima voor mij. Ik heb daarvoor dus geen psycholoog nodig. Maar ik vind wel dat ze nodig zijn. Er lopen nogal veel mensen rond die het kunnen gebruiken heb ik soms de indruk, zoals pakweg Anuna De Wever.
|
Citaat:
|
Ik volg therapie bij een psycholoog en dat is zelfs geen geheim. Als je je niet goed voelt dan wil je dat oplossen.
Ik ben een persoon die problemen, of ze nu fysiek of psychisch zijn, aanpakt om mijn grenzen te kunnen blijven verleggen. Mensen die dat zwak vinden kunnen beter even in de spiegel kijken. |
Ik denk dat diene phych na een kwartier met mij bezig zijn zelf zware terapie nodig heeft.
|
Nog nooit in therapie geweest. Pertang al heel lang getrouwd ...
|
1 keer in 48 jaar bij een hulp-persoon geweest.
Na 10 minuten spreken kreeg ik een vragenlijst mee. Die vragenlijst was nuttig. Nadien gehoord dat de hulp-persoon een korte stap voor een lange trein heeft genomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be