![]() |
De grote politieke aandachtshoer-draad
Wie is de grootste politieke aandachtshoer en wat verkondigen ze allemaal.
Over partijgrenzen heen. We beginnen met aandachtshoer Kitir, gebracht door een forum collega. |
Citaat:
Genoteerd. |
Ik ken er geen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Lijden zij aan een ernstige vorm van megalomanie 'onze' politici en politica's? Laten wij met zen allen dan maar lijdzaam toekijken, misschien wel de beste optie, alhoewel?? :| |
Citaat:
Ongekend of onbekend is onbemind, wat je ook hebt gepresteerd. |
Was daar laatst niet een konijn of zoiets ?
|
Citaat:
Lijdzaam toekijken. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Vrij naar Bart Peters. Als Aandachtstituee kan dat wel tellen ja. |
conner
|
Citaat:
De voorruiter slaat inderdaad alles, zelfs dit: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het nogal populistisch om politici te verwijten van aandachtshoeren te zijn.
Kan je verkozen geraken als je nooit in de media komt? Ligt dat feit aan de politici of aan de kiezers? Ik zou me dus wel willen concentreren op overdreven media-geilheid. Zelfs het Mateke valt voor mij daar niet onder, zelfs al is hij de 'strafste van de klas'. Hij is redelijk jong. Hij doet jonge dingen. Tsja ... |
Citaat:
Zijn er mensen die dat niet willen dat er bepaalde figuren zijn die het 'voor het zeggen hebben op Politiek vlak' dan ligt het héél simpel: kies er gewoon niet voor. Dus de beste optie lijkt mij dat soort mensen (Mateke/Kitir) aan de zijlijn te parkeren en hun te mond snoeren? ![]() Daar ik een groot melomaan ben giet ik het even in een liedje of Bo Diddley? Goed dat het K&K is?¿ |
Als aandachtshoer staat Bart De Wever toch eenzaam aan de top. De lijst van zichzelf te prostitueren om te voldoen aan zijn egoverslaving is ellenlang. De meest recente shot van zijn meest geliefde drug is de deelname aan Viva la feta, een programma van Otto-Jan Ham en Jani Kazaltzis dat doorgaat op een Grieks eiland. Jani voelde Bart veranderen vertelde hij. Ja ja, veranderen. In de poep, ja! The Greek Way!
Dat is toch van een heel ander kaliber dan een nachtje doorbrengen met daklozen. Kitir is een amateur. |
Citaat:
|
Wie in de politiek is eigenlijk de grootste hoer tout court?
|
Citaat:
Laat ik het houden op: "En de ploeg die boerde voort?" :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be