![]() |
Een wereldwijde voedselcrisis, en de Belg rijdt op tarwe
Geef ze maar eens ongelijk...
Citaat:
|
Citaat:
Biogascentrales, Pellets, Biodiesel, Biobenzine, zijn allemaal kostbare grondstoffen die we klimaatneutraal noemen, maar eigenlijk niet zo neutraal zijn. |
Citaat:
Een culinair hoogstandje zeg maar. |
Er was eens in 2009:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Blijkt dat veel pellets afkomstig zijn uit de laatste Europese oerbossen in Polen, Roemenië, ... . Goed bezig 'groenen'. Was ik maar wat socialer dan had ik destijds deelgenomen aan de vergadering waarop Ecopower besliste om pellets te gaan produceren. Ik heb van in den beginnen een afkeer gehad van 'biobrandstoffen' (en van stuifduinen). Meer bos is wat we nodig hebben. Bos!
|
Citaat:
|
Citaat:
Of minder eetbare producten. Allemaal zaken die men niet echt 'klimaat neutraal' kan noemen. Een totaal verbod op dat alles is absoluut nodig om het klimaat te redden. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
niks zo rot |
Citaat:
Wie het verschil niet ziet tussen het opstoken van 'natuurproducten' die reeds miljoenen jaren onder de grond steken en het opstoken van 'natuurproducten' die gisteren voor dat doel zijn geplant is volgens mij hopeloos verdwaald. |
Citaat:
Ongeveer 20% van de Belgen zijn ouder dan 65 jaar. |
Citaat:
Vooral als het kinderen zijn, die gaan anders nog veel resources verbruiken, en veel CO2 uitstoten mochten ze in leven blijven. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er ook lang over gedaan om dat willen te snappen, maar zoals ge zegt, er is geen speld tussen te krijgen... |
Als het transport van voedsel wordt gesaboteerd en achtergehouden, dan is er geen wereldwijde voedselcrisis maar misdadige en bedrieglijke opzet om mensen wijs te maken en angst aan te jagen met tekorten aan voedsel dat er helemaal niet is.
Er is meer dan voldoende voedsel maar ze willen het ons niet geven en om dat bedrog van een voedselcrisis geloofwaardig te maken, blijven de rekken in warenhuizen met sommige en bepaalde producten dus leeg. |
Citaat:
Op den ogenblik dat iemand uitgevonden heeft dat ge uwe vijand zijne kop niet meer mocht inslaan, is controle ontstaan. ‘t Is daarom dat ze kwaad zijn op de vlad. Ze hebben die niet meer onder controle 8-) (Allez, tzou kunnen van net wel, maar dan zijn we aant 5D schaken hé) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be